افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان اعلام کرد

استقرار نیروهای امدادی هلال احمر کرمان در فین هرمزگان

  • کد خبر : 9493
  • 24 آبان 1400 - 10:06
استقرار نیروهای امدادی هلال احمر کرمان در فین هرمزگان

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره استقرار نیروهای امدادی این جمعیت در منطقه فین استان هرمزگان بیان کرد: تا کنون ۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی به صورت زمینی و هوایی به استان هرمزگان اعزام شدند. «رضا فلاح» در دیدار با جمعی از کادر پرواز مستقر […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا/کرمان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره استقرار نیروهای امدادی این جمعیت در منطقه فین استان هرمزگان بیان کرد: تا کنون ۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی به صورت زمینی و هوایی به استان هرمزگان اعزام شدند.

«رضا فلاح» در دیدار با جمعی از کادر پرواز مستقر در جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: امدادهوایی در کاهش تلفات انسانی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه بحران و حوادث طبیعی غیرقابل پیش بینی است، افزود: مدیریت این حوادث برای کاهش تلفات، خسارات و همچنین سرعت امدادرسانی در حوادث ارزشمند است.

فلاح با اشاره به اینکه استفاده از امداد هوایی جهت ارائه خدمات پزشکی و امدادی محسوب می ‌شود، بیان کرد: حوادث و تروما در کشور شایع‌ترین علت درخواست امداد هوایی است و کاهش زمان طلایی در کاهش مرگ و میر ناشی از تروما دخیل است.

وی تصریح کرد: برای امدادرسانی بسیار سریع و به موقع اطلاعات کافی از شرایط و محل جغرافیایی حادثه باعث افزایش سرعت دسترسی به مصدومان در جاهای صعب العبور و خطرناک می شود.

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان در ادامه با اشاره به استقرار نیروهای امدادی این جمعیت در منطقه فین استان هرمزگان بیان کرد: تا کنون ۲۰ نفر از نیروهای عملیاتی به صورت زمینی و هوایی به استان هرمزگان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی این جمعیت با سرپرستی معاون امدادونجات در شب گذشته مورخ ۲۳ آبان ماه به استان هرمزگان اعزام شدند، افزود: هم چنین ۵۰۰۰ تخته پتو نیز به استان هرمزگان ارسال شده است.

فلاح اظهار کرد: هم اکنون نیروهای امدادی این جمعیت در منطقه فین هرمزگان در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان از لزله هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت از مرکز استان و شهرستان های سیرجان و منوجان به متطقه فین اعزام شدند.

لازم به ذکر است در عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان از زلزله در منطقه فین  ۷ خودروی سنگین و نجات توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان به کار گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9493

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.