افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

استفاده از ماسک در بم اجباری شد

  • کد خبر : 6080
  • 18 خرداد 1399 - 17:46
استفاده از ماسک در بم اجباری شد

رئیس شورای تامین شهرستان بم افزود: تمام کارکنان ادارات، اصناف، مجموعه‌های تولیدی و مراجعه کنندگان به ادارات این شهرستان موظف به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، هادی شهسوارپورصبح یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: پیرو مصوبات ستاد کرونا در سطح ملی و استانی کسب و کارها و کارهای تولیدی به تدریج شروع به فعالیت کرده اند.

وی بیان کرد: طبق مصوبات ستاد ملی و ستاد استان کرمان و شهرستان بم بحث رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، ارگان ها،اصناف و کارهای تولیدی اجباری شده که این تصمیم در ستاد کرونای این شهرستان نیز مصوب و به ادارات ابلاغ شده و استفاده از ماسک در ادارات و اصناف اجباری است.

فرماندار بم اظهار داشت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک به ادارات جلوگیری بعمل خواهد آمد و ارباب رجوع برای مراجعه باید حتما از ماسک استفاده کنند.

رئیس شورای تامین ادامه داد: طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی استفاده از ماسک، ۷۰ درصد از انتشار ویروس کرونا جلوگیری می کند و این مهم از امروز به تمام ادارات و ارگان ها اعلام شده ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و ارباب رجوع ها اجباری و الزامی است.

وی توضیح داد: بازرسی از بازار، ادارات و اماکن عمومی توسط تیم‌های بهداشتی و بازرسان فرمانداری به طور مستمر انجام می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد تا شاهد کاهش انتشار ویروس در جامعه باشیم.

شهسوارپور تاکید کرد: هرگونه تجمعی با هر عنوانی از جمله عروسی، عزا و اجتماعات مختلف ممنوع است و متخلفان پیگرد قانونی می‌شوند.

فرماندار بم با بیان اینکه کرونا، ویروسی با انتشار بالاست، گفت: طبق اعلامیه های صورت گرفته امسال حتما درگیر این ویروس خواهیم بود و برای اینکه این ویروس بیشتر شیوع پیدا نکند چاره ای جز رعایت پروتکل های بهداشتی نداریم تا بتوانیم بحث کار و اشتغال و کارهای اقتصادی را دنبال کنیم بنابراین از مردم می خواهیم در خانه بمانند و از حضور در اجتماعات جز در موارد ضروری به طور جدی خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.