افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
استاندارکرمان خبر داد:

اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار به اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به شهرهای شمالی کرمان

  • کد خبر : 10117
  • 10 اسفند 1400 - 17:36
اختصاص ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار به اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به شهرهای شمالی کرمان

استاندار کرمان شامگاه نهم اسفند پس از جلسه با وزیر نیرو از اختصاص ۱۰۰میلیاردتومان اعتبار به پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به شهرهای شمالی استان خبرداد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، علی زینی‌وند در این جلسه که با حضور محمد مهدی زاهدی، محمدرضا پور ابراهیمی، شهباز حسن پور و صمدالله محمدی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تشریح آخرین وضعیت استان در حوزه مدیریت منابع آب، از علی اکبر محرابیان تقاضا کرد که وزارت نیرو اجرای پروژه تامین بخشی از نیاز آب شرب شهرهای شمال استان از محل خط انتقال آب خلیج‌فارس و ادامه عملیات احداث سیل‌بند جیرفت با توجه به تاکید رییس جمهور محترم را آغاز کند.

وزیر نیرو نیز دستورات لازم را صادر و مقرر شد عملیات اجرای این دو پروژه مهم آغاز شود. در همین رابطه وزیر نیرو با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای خط انتقال آب خلیج فارس که پیش از این هم ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر از محل ردیف تنش های آبی به آن اختصاص یافته بود و همچنین ساز و کار تامین و اختصاص بقیه اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل این پروژه موافقت کرد.

استاندار کرمان در این باره گفت: با توجه به موافقت وزیر محترم، عملیات اجرایی طرح نیز به زودی آغاز می‌شود.

در این جلسه همچنین مواردی چون توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در استان و پیگیری تامین بخشی از آب مورد نیاز طرح‌های کشاورزی و دامپروری صنعتی هم از سوی استاندار، نمایندگان مجلس و وزیر نیرو بررسی شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10117

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.