افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

احداث شهرک صنعتی، گام اول مجتمع معدنی خان خاتون به عنوان معین اقتصادی دهبکری

  • کد خبر : 8063
  • 21 بهمن 1399 - 17:13
احداث شهرک صنعتی، گام اول مجتمع معدنی خان خاتون به عنوان معین اقتصادی دهبکری

صبح امروز سه شنبه ۲۱ بهمن جلسه برنامه‌ریزی احداث شهرک صنعتی در بخش دهبکری با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، حسن پورباقری بخشدار دهبکری و محمد حسین اکبری رئیس اتاق بازرگانی و دیگر روسای ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش طلوع ارگ، هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن اشاره به ظرفیت های بخش دهبکری گفت: ما از معین اقتصادی دهبکری(مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون) خواستیم تا برنامه ای ارائه دهد که برای پیشرفت بخش دهبکری چه اقداماتی باید انجام شود؟ که بارها به صورت مکتوب اعلام کردند. برنامه ها هم فقط صرف توسعه معدنی نیست ضمن اینکه یکی از بزرگترین مزیت های آن منطقه سنگ معدنی و فرآوری محصولات معدنی است که باید این اتفاق مد نظر گرفته شود.

وی در ادامه گفت: باید عملاً اشتغالزایی مدنظر قرار بگیرد و از ظرفیت‌های منطقه استفاده شود البته ما هم باید همراه و همسو با سرمایه گذار باشیم تا از ظرفیت معین اقتصادی استفاده کنیم باید این ظرفیت را در همان راستا پیش ببریم در حال حاضر سرمایه گذار روی فرآوری محصول سرمایه‌گذاری می‌کند و قصد دارد تا تمام زیرساخت‌ها ( آب و برق) را به آنجا منتقل کند. باید همین ظرفیت را از نگاه ایشان ببینیم و از کمک، نظرات و پیشنهادات وی جهت تقویت بنیه ی  اهالی منطقه استفاده بکنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف سرمایه‌گذاری شخصی نیست بلکه عمدتاً تلاش برای توانمندسازی جامعه محلی حتی عشایر می باشد.توسعه در بخش های کشاورزی، گردشگری، معدنی، فرآوری محصولات معدنیِ معدن هم در چشم انداز معین اقتصادی دیده شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد، در خصوص منطقه مورد نظر برای ایجاد شهرک صنعتی زیر نظر معین اقتصادی بخش دهبکری (مجتمع معدنی و فرآوری روی خان خاتون) در جلسه بعدی تصمیم‌گیری شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.