افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان اعلام کرد

اجرای ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان

  • کد خبر : 7828
  • 22 دی 1399 - 11:18
اجرای ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان

مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام(ره) استان کرمان گفت: برنامه ریزی شده در شهرستان های فهرج، ریگان، نرماشیر، کوهبنان، عنبرآباد و رودبار جنوب در سال جاری ۱۴۰۰ طرح اشتغالزایی اجتماع محور اجرا شود که تا امروز ۵۶۳ طرح اشتغالزایی راه اندازی شده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمدعلی روح اللهی یکشنبه ۲۱ دی ماه در نشست خبری با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: گستره فعالیت های ستاد اجرایی مربوط به مناطق محروم و کم برخوردار است.

وی افزود: با توجه به اینکه سردار سلیمانی همه وقت خود را صرف مناطق محروم می کرد، مقرر شد ستاد اجرائی فرمان امام علاوه بر شهرستان راور (که معین اقتصادی این شهرستان هستیم)، در شش شهرستان دیگر یکسری فعالیت های اشتغالزایی و محرومیت زدایی انجام دهد لذا شهرستان های فهرج، ریگان، نرماشیر، کوهبنان، عنبرآباد، رودبار جنوب در طرح های اشتغالزایی اجتماع محور مورد هدف قرار گرفت.

روح اللهی تصریح کرد: برنامه ریزی شده بود در این شش شهرستان در سال جاری ۱۴۰۰ طرح هدف اجرا شود که تا امروز ۵۶۳ طرح اشتغالزایی راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در شهرستان های جنوبی تعداد زیادی روستا فاقد آب آشامیدنی هستند که ستاداجرایی فرمان امام با همکاری آب و فاضلاب و هزینه ۴ میلیارد تومان ۱۳ طرح را در این روستاها دنبال می کند و در دهه فجر از این طرح ها بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان گفت: در هفته مقاومت و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ستاد نیز در توزیع بسته های معیشتی کمک مومنانه با دیگر نهادها مشارکت داشت و سهم ما ۵۰۰۰ بسته بود و در هفته مقاومت با کمک گروه های جهادی همکار ستاد این بسته ها در سطح استان کرمان و به ویژه مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: اقدام دیگر قرارگاه امدادی بنیاد احسان، اعزام کاروان سلامت ستاد به شهر کرمان و ارائه خدمات داروئی، ویزیت رایگان و … به زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

روح اللهی تصریح کرد: ستاد اجرایی با همکاری پنج موکب، در هفته مقاومت ۱۲ هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و بین زائران سردار توزیع کرد.

وی بیان کرد: همچنین توسط گروه های جهادی همکار ستاد، ۵۰۰۰ بسته بهداشتی حاوی ماسک و ژل صدعفونی کننده بین زائران سردار سلیمانی توزیع شد. ضمن اینکه ستاد با دبیرخانه مردمی ستاد مکتب حاج قاسم مشارکت داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان گفت: به کمک خودروهای آفرود به، بسته های غذایی در مناطق صعب العبور در بین مردم توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هفته مقاومت همچنین سهمیه ثبت نام اقلام ارائه شده در سایت “هست اینجا” برای استان کرمان افزایش یافت، افزود: گروه های جهادی همکار ستاد در استان کرمان در ابتدای شیوع کرونا تولید و توزیع ماسک در استان کرمان را انجام می دادند که با بهره برداری کارخانه ستاد مرکز این فعالیت متمرکز شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7828

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.