رفع مشکل وامهای زلزله پس از ۲۳ سال
اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان بم
رئیس دادگستری بم: صیانت از حقوق عامه، توسعه دادرسی الکترونیک و پیگیری مشکلات مدیران خودرو
صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بم وحدت عیدی فرماندار شهرستان بم از رفع نهایی مشکل وامهای مربوط به زلزله سال ۸۲ خبر داد و این اقدام را نتیجه پیگیریهای مستمر و هماهنگ مسئولان در سطوح مختلف دانست.
فرمانده انتظامی شهرستان بم از اعمال محدودیتهای ترافیکی در محدوده میدان امام خمینی(ره) همزمان با برگزاری آیینهای عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و از شهروندان خواست با رعایت مسیرهای جایگزین و همکاری با پلیس، زمینه تسهیل تردد و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم را فراهم کنند.
رئیس دادگستری و دادستان بم در نشست خبری هفته قوه قضاییه یکشنبه سی و یکم خرداد ماه با تشریح عملکرد ۱۱ ماهه دستگاه قضایی، بر صیانت از حقوق عامه، حفظ امنیت عمومی، حمایت از رسانههای حرفهای و رسیدگی به مسائل کارگری و صنعتی از جمله وضعیت «مدیران خودرو» تأکید کردند.
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی در مجلس شورای اسلامی، صبح شنبه ۳۰ خردادماه در نشست خبری که روابط عمومی دفتر وی با اصحاب رسانه در محل دفتر «خانه ملت» در بم ترتیب داده بود؛ به تشریح آخرین وضعیت پروژههای عمرانی، مسائل اقتصادی و مواضع سیاسی پیرامون رویدادهای جاری پرداخت.
حجتالاسلام فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان بم، در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه امروز، با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد شهدای گرانقدر این قوه، بر تداوم خدمترسانی، ارتقای اعتماد عمومی و نقشآفرینی دستگاه قضایی در حل مسائل مردم و شهرستان تأکید کرد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان بم از تشدید نظارتهای میدانی بر بازار این شهرستان خبر داد و گفت: طی دو هفته گذشته، در راستای حمایت از حقوق مصرفکنندگان و ساماندهی بازار، ۳۵۵ اخطار صنفی برای واحدهای متخلف صادر و دو واحد صنفی نیز پلمپ شده است.
آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم، صبح امروز یکشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۵ با حضور رئیسکل دادگستری استان کرمان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای چهارساله «جعفریزاده» و معرفی «حسنینیا» به عنوان دادستان جدید بم، بر ضرورت تحول در رویکرد دادستانها از طریق پیگیری فعالانه مطالبات حقوق عامه و همچنین حفظ وحدت ملی برای عبور از شرایط حساس کنونی تأکید شد.
با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه، حمید حسنینیا به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم منصوب شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامهریزی دانشگاه علوم پزشکی بم در گفتگو با هفتهنامه طلوع بم با اشاره به روند اجرای پروژه بیمارستان ۲۰۵ تختخوابی آموزشی بم، بر ضرورت تأمین فوری اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه مهم درمانی تأکید کرد.
«شمسی پور طاری»، مادر شهید اسحاق دریجانی و شهید موسی دریجانی، صبح امروز پنجشنبه در شهرستان بم درگذشت. پیکر وی در روستای «پوطار» از توابع این شهرستان به خاک سپرده شد.