افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024
رئیس اداره راهداری بم:

۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور بم-کرمان نصب می‌شود

  • کد خبر : 882
  • 21 مرداد 1396 - 10:09
۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور بم-کرمان نصب می‌شود

رئیس اداره راهداری شهرستان بم با اشاره به اینکه ۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور بم -کرمان نصب می‌شود گفت: به‌زودی نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی شهرستان بم به کرمان و بلعکس آغاز می‌شود.

سعید شهسوارپوراظهار ‌داشت: سامانه ثبت تخلف سرعت متشکل از سامانه‌ای اتوماتیک شامل مجموعه نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مختلف است که برای تشخیص خودرو یا پلاک خودروهای متخلف، عکس‌برداری، پردازش و تحلیل عکس، مخابره اطلاعات عکس و متون، تهیه بانک اطلاعاتی و در نهایت صدور جریمه برای خودروهای متخلف به‌کار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نصب این دوربین‌ها تاثیر بسیار مثبتی در کاهش تصادفات و عملکرد رانندگان داشته است گفت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نظر دارد با نصب دوربین‌های کنترل سرعت سطح ایمنی محورها را افزایش دهد.

رئیس اداره راهداری شهرستان بم با بیان اینکه سامانه‌های ثابت ثبت تخلفات سرعت با حسگرهای راداری دقیق‌ترین تکنولوژی است که امروزه در کشورهای صنعتی به‌عنوان سامانه‌های ثابت ثبت تخلفات سرعت به‌کار می‌روند افزود: به‌زودی نصب دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی شهرستان بم به کرمان و بلعکس آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت در محور بم _کرمان نصب می‌شود خاطر‌نشان کرد: دوربین‌های در حال نصب از قسمت جلوی خودرو عکس‌برداری می‌کنند و همچنین از پلاک و سرنشینان جلو به وضوح تصویر‌برداری می‌کند./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=882

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.