افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

۷ میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی جاده ریگان-جاسک اختصاص یافت

  • کد خبر : 845
  • 09 مرداد 1396 - 10:12
۷ میلیارد تومان اعتبار برای برطرف کردن مشکلات ترافیکی جاده ریگان-جاسک اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده ریگان-جاسک مشکلات زیادی دارد که باید رفع شود گفت: ۷ میلیارد تومان جهت رفع مشکلات ترافیکی جاده ریگان-جاسک اختصاص یافت.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک بازدید از مناطق و دیدار نزدیک و رو‌در‌رو با مردم می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات مردم نقش اساسی داشته باشد و این حضور باعث می‌شود که بهتر بتوانیم از حقوق آنها در مجلس دفاع  کنم.

وی با بیان اینکه نگاه گردشگری به منطقه در جهت اشتغال و تامین رفاه برای مسافرین در قالب اقتصاد مقاومتی اقداماتی در حال انجام است گفت: منطقه کوهشاه ریگان با توجه به وجود روستای هدف گردشگری کوهشاه پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: اگر چه سد نساء پر از آب است اما یک مدیریت هوشمندانه می‌طلبد تا مردم و کشاورزان منطقه به‌جای تبخیر آب در تابستان و سرریز شدن آن در زمستان از این نعمت الهی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه خرما هنوز در سردخانه باقی مانده است گفت :در نشستی که با مدیر سازمان تعاون روستایی داشته‌ایم، خرید ۲۰ هزار تن خرما تضمینی در دستور کار قرار گرفت.

نیکزادی‌پناه با بیان اینکه خرید خرما به دلیل قیمت در سردخانه‌ها همچنان باقی مانده است و حدود ۲۰ درصد هنوز در سردخانه‌ها است افزود: سازمان تعاون روستایی اعلام آمادگی خرید ۵ هزار تن خرما در سال جاری را کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره‌برداری از پست انتقال ۴۰۰ کیلو ولت ارگ بم و خطوط ارتباطی آنها با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان با حضور معاون وزیر نیرو نیز انجام شد که بسیار ارزشمند است.

وی از اعتبار ۵ میلیارد تومانی جهت افت ولتاژ برق خبر داد و گفت: مبلغ  ۱/۵ میلیارد تومان جهت روشنایی بلوار ترانزیتی بم-خواجه عسکر در دستور کار قرار گرفته است.

نیکزادی‌پناه افزود: در دیداری که با مدیر‌کل راه و شهرسازی استان داشته‌ایم، مبلغ ۷ میلیارد تومان به جاده ریگان جاسک جهت رفع مشکلات ترافیکی روستاهای این منطقه اختصاص یافت./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=845

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.