افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
هادی شهسوارپور فرماندار شهرستان بم عنوان کرد :

۴۹ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در بم افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 2875
  • 07 شهریور 1397 - 10:11
۴۹ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در بم افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان بم با بیان اینکه باید ظرفیت‌های شرق استان ‌را با همکاری همه مسئولان و مردم تبدیل به فرصت کنیم گفت: بیش از ۷۷ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در هفته دولت در بم افتتاح می‌شود.

به گگزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از تسنیم، هادی شهسوارپور عصر امروز در جلسه شورای اداری شرق استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار شد اظهارداشت: به روحیه ‌جهادی و جهادی‌‌کار کردن نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان خوش بین هستیم و امید داریم کمک‌های ایشان به شرق استان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت‌های شرق استان ‌را با همکاری همه مسئولان و مردم تبدیل به فرصت کنیم افزود: بیش از ۷۷ پروژه با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان در هفته دولت در بم افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان بم افزود: بحث معیشت ‌و توانمندسازی مردم باید در راس امور و فعالیت‌های مدیران قرار گیرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم با بیان اینکه خدمت به همنوع بسیار پسندیده و ارزشمند و نزد خداوند ثواب دارد و در مقابل این افراد کسی که می‌تواند کاری برای مردم انجام‌دهد و ندهد نزد خداوند ملعون است گفت: این سخنان باید همیشه مدنظر مسئولان باشد و فقط مختص هفته دولت نباشد.

امام جمعه بم با بیان اینکه در فضایی سرشار از تعامل ‌و همکاری می‌توانیم بسیار موفق عمل کنیم و بهتر از امروزمان باشیم افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تحریم بی‌تاثیر نیست اما فقط تحریم تاثیر‌گذار نیست و در بعضی موارد سوء‌مدیریت‌ها باعث می‌شود تا معیشت مردم سخت‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه من و جامعه ‌روحانیت در هرجا که باشیم خدمت به مردم را وظیفه خودمان می‌دانیم بیان کرد: ما در مقابل شهدا مسئول هستیم و هرتلاشی که می‌توانیم برای مردم انجام دهیم نباید دریغ کنیم و شیعه بودن خودمان را در عمل ثابت کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2875

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.