افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
سرهنگ احمد بدرآبادی فرمانده سپاه ناحیه بم بیان کرد:

۳۰ گروه جهادی در رزمایش “سپاهیان محمدرسول‌الله(ص)” بم شرکت می‌کنند

  • کد خبر : 2894
  • 18 شهریور 1397 - 18:11
۳۰ گروه جهادی در رزمایش “سپاهیان محمدرسول‌الله(ص)” بم شرکت می‌کنند

فرمانده سپاه بم از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در شهرستان بم با حضور شرکت ۳۰ گروه جهادی خبر داد و گفت: در مرحله دوم ۲۵ گروه جهادی در با هدف خدمات‌رسانی در حاشیه شهرها شرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، سرهنگ احمد بدرآبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) اظهار داشت: دشمن با فتنه در صدد آن است که با همدستان داخلی خود با فشار اقتصادی بر مردم، ملت را از نظام جدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه بم بیان کرد: سلسله‌ رزمایش‌هایی در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و ناامیدی در بین دشمنان با اهدافی تحت عنوان “رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)” از روز ۹ تا ۲۹ شهریورماه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این رزمایش‌ها هم جنبه اقتدار و دفاعی و هم خدمات‌رسانی دارد، گفت: در مرحله نخست که هماهنگ با سراسر استان در ۱۷ شهریورماه برگزار می‌شود نیروها در قالب گردان‌های بیت‌المقدس از شب قبل مستقر شده و به اجرای تاکتیک‌های مربوط می‌پردازند.

بدرآبادی با اشاره به اینکه نیروها در روز ۱۷ شهریورماه در صبحگاه مشترک شرکت می‌کنند افزود: پس از صبحگاه مشترک نیروها به منظور نمایش اقتدار به سطح شهر اعزام می‌شوند.

وی از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در شهرستان بم با حضور شرکت ۳۰ گروه جهادی خبر داد و گفت: در مرحله دوم ۲۵ گروه جهادی در رزمایش جهادی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) با هدف خدمات‌رسانی در حاشیه شهرها شرکت می‌کنند که ۵۰۰ نفر روز در این اردوها کار انجام می‌شود و ۵ هزار نفر از این خدمات منتفع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بم عرصه‌های خدماتی را شامل ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه باغات گردو توسط مهندسان کشاورزی، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی و غباروربی و فضا‌سازی مساجد با توجه به فرار رسیدن ماه محرم، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلاس‌ احکام، قرآن، سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی، زیبا‌سازی مدارس، ارائه بسته‌های ویژه نیازمندان، ارائه محصولات و دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی در قالب نمایشگاه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان برگزار می‌شود عنوان کرد: حدود ۲ هزار نفر از بسیجیان بم در مرحله سوم این رزمایش حضور دارند که مقدمات کار در حال انجام است.

بدرآبادی با بیان اینکه باید با قوت و قدرت در مقابل دشمن بایستیم، گفت: بسیج و سپاه خدمات‌رسانی به مردم را با افتخار انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب از جوانان نسل اول و دوم انقلاب چیزی کم ندارند؛ بلکه در بسیاری از موارد جلوتر هم هستند، گریزی به جنگ اقتصادی دشمن زد و گفت: ان‌شاءالله از این گردنه نیز با مقاومت و امیدواری عبور می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2894

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.