افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

۲۰میلیارد تومان صرف قطعه دوم محور ریگان به جاسک می شود

  • کد خبر : 4120
  • 21 خرداد 1398 - 12:04
۲۰میلیارد تومان صرف قطعه دوم محور ریگان به جاسک می شود

فرماندار شهرستان ریگان گفت : با اعتبار ۲۰میلیارد تومان عملیات اجرایی قطعه دوم محور ریگان به جاسک آغاز شده است .

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، امین باقری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محور ریگان به جاسک افزود: محور ریگان جاسک بطولبیش از ۴۰۰ کیلومتر می باشد که ۷۴ کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان ریگان قرار دارد.

وی بیان داشت: این محور در شهرستان ریگان قطعه آن توسط یک شرکت در حال انجام می باشد که پنج کیلومتر از قطعه اول آسفالت شده است.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه قطعه اول این محور بطول ۴۷ کیلومتر بازگشایی کامل شده است بیان داشت: کارهای مربوط به پل و حاشیه پنج کیلومتر از این محور نیز انجام شده است.

باقری تصریح کرد: قطعه دوم محور ریگان به جاسک بطول ۲۰ کیلومتر توسط شرکت دوم تعیین پیمانکار شده که عملیات آن در این شهرستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یک پل بزرگ در این محور وجود دارد بیان داشت: برای ساخت پل تا دو ماه آینده در این محور تعیین پیمانکار خواهد شد.

فرماندار ریگان با اشاره به نقش محور اصلی ریگان به جاسک در توسعه اقتصادی منطقه اظهار داشت: این محور شهرستان ریگان را از لحاظ اقتصادی وترانزیت کالا رونق خواهد داد.

باقری تصریح کرد: علاوه بر نقش ترانزیتی با احداث این جاده بیش از ۵۰ روستا در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان از راه مناسب بر خوردار خواهند شد.

عکس:ایرنا-مجتبی گرگی
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4120

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.