افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

کلنگ ساختمان اداری و انبار غله بم به زمین زده شد

  • کد خبر : 8573
  • 05 اردیبهشت 1400 - 11:04
کلنگ ساختمان اداری و انبار غله بم به زمین زده شد

کلنگ ساختمان اداری و انبار شرکت غله بم با حضور سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان ،شهسوارپور فرماندار بم و جمعی از مسئولین شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از کرمان نو، داریوش ماهری سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان ظهر شنبه در این مراسم اظهارداشت:با توجه به اینکه ساختمان قبلی شرکت غله بم در زلزله سال ۸۲ تخریب شده بود ساختمان جدید در زمینی به مساحت ۲هزار مترمربع  شامل ساختمان اداری، انبار ، نگهبانی و مهمانسرا احداث خواهد شد

او افزود:قبل از زلزله سال ۸۲ انبار قند و شکر در بم موجود بود که تخریب شده و با پیگیری های بعمل آمده این زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی به صورت قراردادی در اختیار اداره کل غله استان کرمان قرار گرفت.

سرپرست اداره کل غله استان کرمان یادآور شد:اولویت برای ما احداث ساختمان اداری و سپس ایجاد یک انبار است همچنین ادار کل غله برای هر سرمایه گذاری در ابتدا باید زمین به نام این اداره باشد که از راه و شهرسازی می خواهیم در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

ماهری تاکیدکرد:اداره کل غله مصوبه احداث سه انبار در شهرستان های استان کرمان را دارد و شرق استان و شهرستان بم به دلیل موقعیت استراتژیک می تواند با داشتن یک انبار به عنوان پشتوانه کالاهای اساسی باشد.

او درباره احداث کارخانه آرد در بم بیان کرد:کارخانه آرد از صنایع اشباع شده است و متاسفانه اداره کل غله برای تامین آرد و گندم یارانه ای تعهدی نمی دهد و احداث کارخانه جدید توجیحی ندارد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان ادامه داد:کارخانه آرد از صنایع رقابتی است و اگر کارخانه ای نتواند از سهمیه آرد استفاده کند رقابتی صورت نمی گیرد و تبعات بدتری خواهد داشت زیرا کارخانجات سطح استان نهایت از ۴۵ درصد ظرفیت خود استفاده می کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی بم در ادامه نیز گفت: اداره کل غله استان کرمان باید در ابتدا مدارک لازم را به ما ارائه دهند تا قرارداد فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل غله در استان منعقد شود.

مهدی حقیقی اظهارداشت: کلیه واگذاری های اداره کل راه و شهرسازی به صورت قراردادی و اجاره به شرط تملیک بوده است و هر زمان که ملک مورد نظر ساخته شد و به بهره برداری رسید سند تک برگ انتقال داده می شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.