افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
هادی شهسوارپور فرماندار بم خبر داد:

کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

  • کد خبر : 4498
  • 01 شهریور 1398 - 17:58
کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت

فرماندار بم از کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگه نقل از ایسنا، هادی شهسوارپور صبح امروز دوم شهریورماه در مراسم افتتاح پروژه های کارخانه فرآوری شمش روی و معدن خان خاتون شهرستان بم به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت در شهرستان بم پروژه های مختلفی با بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد که همه پروژه هایی هستند که بعد از دهه فجر سال گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی در شهرستان بم پای کار است و علی رغم مشکلات اقتصادی کشور، سعی کرده ایم ظرفیت بخش خصوصی را پای کار آورده و از آنها استفاده کنیم، تصریح کرد: پروژه های مختلفی در صنعت، کشاورزی، راه، شهرداری و دهیاری ها وجود دارد که در این هفته در شهرستان بم بهره برداری می شود و نیازهای مردم در این پروژه ها دیده شده است.

شهسوارپور با تاکید بر توجه به ظرفیت های بالقوه شهرستان بم عنوان کرد: توسعه معدن خان خاتون در دستور کار است که این پروژه ها اشتغال خوبی در منطقه ایجاد می کند.

فرماندار بم گفت: با تلاش همه و به ویژه بخش خصوصی، پروژه های صنعتی، تفریحی، ورزشی، عمرانی و زیرساختی برای به فعلیت رساندن ظرفیت های شهرستان آغاز خواهد شد و شاهد سرمایه گذاری در این حوزه ها در شهرستان خواهیم بود.

وی افزود: اگر بخش خصوصی را حمایت کنیم، با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه، می تواند به تحول شهرستان، استان و کشور کمک کند و رونق تولید در واقع بهره وری بیشتر و استفاده از ظرفیت هاست و دور از انتظار نیست و با تلاش و همت به آن دست پیدا می کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام”قاسم دانشی” امام جمعه بم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت درباره سرمایه گذار و مجاهدان اقتصادی گفت: از آقای اسماعیلی تشکر می کنیم که با سرمایه گذاری و تلاش در معدن خان خاتون کارخانه تولید شمش روی را ایجاد کردند و امیدواریم با ادامه تلاش، کار جهادی و خستگی ناپذیری شاهد ارتقاء همه جانبه این مجموعه و ایجاد شغل برای جوانان منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4498
  • نویسنده : هادی شهسوارپور فرماندار بم خبر داد:

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.