افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

کشف ۶۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس شهرستان بم و استان هرمزگان

  • کد خبر : 6075
  • 18 خرداد 1399 - 17:47
کشف ۶۶۲ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس شهرستان بم  و استان هرمزگان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۶۶۲کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس شهرستان “بم” و استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “بم” از استان کرمان در اقدام اطلاعاتی مشترک با ماموران پلیس استان هرمزگان از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید از سمت شرق کشور به مقصد شهرستان “جیرفت” باخبر شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “بم” با برپایی ایستگاه بازرسی موقت در محور”بم-جیرفت”خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۶۱کیلو و ۵۰۰گرم حشیش کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: ماموران در ادامه این عملیات با انجام بازجویی از متهمان از دپوی یک محموله سنگین تریاک در منزل قاچاقچیان مطلع و ضمن هماهنگی قضائی از این واحد مسکونی نیز ۴۰۰کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دست یابی پلیس به اطلاعات خوبی در رابطه با سایر افراد مرتبط با قاچاقچیان اظهار داشت: عملیات های مشترک فرا استانی نشانگر اشرافیت اطلاعاتی پلیس و عزم جدی مجموعه نیروی انتظامی کشور در برخورد با اعضای باندهای خرد و کلان موادمخدر است که این همپوشانی ها به نحو هدفمندی در سطح ناجا در حال انجام و موفقیت های حاصل از آن ها نیز چشمگیر هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6075

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.