افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

کارگروه شورای سلامت شهرستان بم در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

  • کد خبر : 4036
  • 31 اردیبهشت 1398 - 19:33
کارگروه شورای سلامت شهرستان بم در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی در کارگروه سلامت شهرستان گفت:با تاکید وزارت بهداشت طرح ملی کنترل فشارخون از ۲۷ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و تمامی ارگان ها و سازمان ها و ادارات می خواهیم در این حوزه به […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی در کارگروه سلامت شهرستان گفت:با تاکید وزارت بهداشت طرح ملی کنترل فشارخون از ۲۷ اردیبهشت در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۵ تیر ماه ادامه دارد و تمامی ارگان ها و سازمان ها و ادارات می خواهیم در این حوزه به عنوان سفیران سلامت همکاری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: پرفشاری خون خیلی خطرناک است و بایستی در قالب بسیج ملی کنترل شود.

وی گفت : قلب و عروق یکی از عوامل رایج مرگ و میر به شمار می رود و عواملی که باعث سکته های قلبی می شود را باید کنترل کنیم.

نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: حوزه علوم پزشکی در سال های گذشته کارهای ارزشمند داشته و

باید تلاش کنیم از پتانسیل ها استفاده کنیم تا رفاه بیشتری برای مردم فراهم کنیم.

وی گفت: بیمارستان فهرج پیشرفت نسبتا خوبی داشته که باید با تلاش هرچه سریعتر آماده بهره برداری شود.

نماینده مردم شرق استان کرمان افزود: برخی از افراد در پی شایعه پراکنی و حاشیه سازی و دلسرد کردن مسئولین ارزشی هستند همین کاری که دشمن می خواهد را انجام می دهند. اما ما بایستی با اتحاد در مقابل دشمن بایستم و با تفکر و تولید هیچگونه وابستگی به هیچ کشوری نداشته باشیم.

شهسوار پور فرماندار بم گفت: سلامت اهمیت ویژه ایی دارد به لحاظ جایگاه شهرستان موقعیت و پتانسیل توریسم درمانی را داریم که با انسجام و برنامه ریزی می توانیم این ظرفیت ها را به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: بایستی ظرفیت های بومی محلی و سرمایه گذاران را شناسایی و د عوت کنیمتا از این پتانسیل ها استفاده و بهره برداری کنیم.

همچنین با اندازه گیری نمادین فشارخون نماینده مردم شرق استان و فرماندار بم توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی در کارگروه شورای سلامت شهرستان طرح بسیج ملی کنترل فشارخون رسماً آغاز شد.

بسیج ملی کنترل فشار خون با شعار بدانیم و اقدام کنیم افراد بالای ۳۰ سال، بیماران کلیوی و زنان باردار بیشتر در بر می گیرد و کنترل رایگان فشار خون کلیه مراکز درمانی، پایگاه های بهداشتی ثابت و سیار شهری و روستایی و بیمارستان ها از ۲۷ ار دیبهشت آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد و همچنین افراد می توانند به سامانه خود اظهاری میزان فشارخون به نشانی www.sealants.gov.it مراجعه و اطلاعات را ثبت کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4036

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.