افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

کارشناس جهاد کشاورزی استان کرمان به اتهام اخذ رشوه ۹ میلیاردی دستگیر شد

  • کد خبر : 8468
  • 15 فروردین 1400 - 12:54
کارشناس جهاد کشاورزی استان کرمان به اتهام اخذ رشوه ۹ میلیاردی دستگیر شد

بازرس کل استان کرمان با اشاره به دستگیری یکی از کارمندان جهاد کشاورزی به اتهام رشوه گفت: این فرد به مدت ۴ سال بیش از ۹ میلیارد ریال از مردم رشوه دریافت کرده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از تسنیم، احمد آبیار امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی دستگاه‌های اجرایی استان و عملکرد آنها در دستور کار سیستم نظارتی بازرسی استان است و در برخورد با متخلفین هیچ مماشاتی نداریم.

بازرس کل استان کرمان افزود: در بررسی عملکرد معاونت صنایع غایی تبدیلی جهاد کشاورزی استان کرمان مشخص شد یکی از کارشناسان با فریب متقاضیان بیش از ۹ میلیارد ریال از آنها رشوه دریافت کرده است.

آبیار خاطر‌نشان کرد: این کارشناس که ظرف مدت ۴ سال به رشوه‌گیری از مراجعه‌کنندگان اقدام کرده است با پیگیری قاطع دادسرا و دستور بازپرس پرونده و همچنین اقدام جدی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان کرمان دستگیر و بازداشت شد با پیگیری قاطع دادسرا و دستور بازپرس پرونده و اقدام جدی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی استان ، متهم مذکور دستگیر و بازداشت شده است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت پرونده معاون اداره کل جهاد کشاورزی استان کرمان به جرم اختلاس در زمین‌های دولتی گفت: با پیگیری جدی بازپرس پرونده و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان این متهم زمینی که به‌صورت غیر قانونی به نام مادر خانمش انتقال داده بود و نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان ارزش داشت به جهاد کشاورزی استان برگردانده است.

 این معاون با تبانی و همکاری اعضای کمیسیون معاملات جهاد کشاورزی یک قطعه از زمین‌های دولتی که ارزش واقعی آن طبق نظر هیئت کارشناسی نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان بوده را با تهیه اسناد صوری با قیمت ۹ میلیارد تومان به نام مادر خانمش انتقال داده است.

در خبر دستگیری این فرد که توسط روابط عمومی اداره کل بازرسی استان کرمان در تاریخ ۴ اسفند سال ۱۳۹۹ منتشر شد متهم با مشارکت بعضی مدیران جهاد کشاورزی مقدار قابل توجهی از وجوه دولتی را اختلاس کرده که تاکنون نزدیک به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن کشف شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8468

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.