افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

پویش افتتاح شهرداری بم در هفته سوم اسفند

  • کد خبر : 8332
  • 20 اسفند 1399 - 14:30
پویش افتتاح شهرداری بم در هفته سوم اسفند

صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور عباس زورونی معاون فرماندار بم و محمد بنی‌اسدی شهردار بم و تعدادی از اعضای شورای شهر، پروژههای ساماندهی بلوار امیر کبیر ، پارک گل مریم، پارک نوروز، طرح ساماندهی تبلیغات شهری و آسفالت کوچه گلستان از نهضت آسفالت به بهره‌برداری رسیدند. به گزارش طلوع ارگ به نقل از […]

صبح امروز چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور عباس زورونی معاون فرماندار بم و محمد بنی‌اسدی شهردار بم و تعدادی از اعضای شورای شهر، پروژههای ساماندهی بلوار امیر کبیر ، پارک گل مریم، پارک نوروز، طرح ساماندهی تبلیغات شهری و آسفالت کوچه گلستان از نهضت آسفالت به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از بم نامه، بنی اسدی شهردار بم در خصوص نهضت آسفالت افزود: در این مرحله ۲۰۰ کوچه شامل ۲۰۰هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲۲۰میلیارد ریال انجام شد که با حضور بخش خصوصی در کارخانه آسفالت و عقد پیمانکار با پخش آسفالت توانستیم این حجم کار را از مردادماه سال‌جاری تاکنون توسط پرداخت خودیاری و مشارکت مردم به بهره‌برداری برسانیم.

او اظهارداشت:انتظار می رود در سال آینده نزدیک به یک میلیون مترمربع با همکاری مردم و پرداخت خودیاری در سطح شهر بم آسفالت انجام شود .

شهردار بم درباره پروژه بوستان مریم گفت: این بوستان که در خیابان پروین اعتصامی قرار دارد به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

او همچنین اعتبار پروژه بوستان نوروز واقع در خیابان گلچین(بوعلی غربی) به مساحت ۸۰۰ مترمربع را حدود ۲۱۰ میلیون تومان دانست و گفت: تجهیز و ساخت این پارک به صورت امانی بوده یعنی خرید مصالح توسط شهرداری و فقط دستمزد روزانه پرداخت شده است.

بنی اسدی درباره افتتاح فاز اول طرح ساماندهی تبلیغات شهری گفت: این طرح با همکاری واحد ارتباطات و روابط عمومی شهرداری انجام شده است و در این مرحله به صورت مستقیم ۱۵ نفر و غیرمستقیم ۳۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

عکس: طلوع بم- علی معتمدی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8332

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.