افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

پروژه برق خط «بم – زاهدان» هرچه زودتر تکمیل شود

  • کد خبر : 5883
  • 03 اردیبهشت 1399 - 18:55
پروژه برق خط «بم – زاهدان» هرچه زودتر تکمیل شود

همایون حائری تصریح کرد: باید برنامه ریزی های مکمل برای کار و طرح های آغاز شده در زمان مدیریت آقای نصراللهی صورت بگیرد و طرح ها را کامل کند که یکی از پروژه های اصلی برق کرمان، خط «بم – زاهدان» (خط جنوبشرق) است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از گفتارنو، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به لزوم توسعه انرژی های نو اظهار کرد: کرمان یکی از نقاط بسیار خوب و مطلوب برای توسعه انرژی های خورشیدی است و با توسعه فعالیت ها در این زمینه، برق کرمان را باید قطب انرژی های نو بدانیم.

“همایون حائری” امروز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان کرمان از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با تشکر از زحمات آقای «نصراللهی» در شرکت برق منطقه ای استان کرمان اظهار کرد: آقای نصراللهی نقش ماندگاری در صنعت برق استان کرمان ایفا کرده و آقای حبیبی(مدیرعامل جدید) شبکه بسیار خوبی را تحویل می گیرند و باید کارها را به اتمام برسانند.

وی با اشاره به اینکه از تجربیات آقای نصراللهی در صنعت برق استفاده خواهیم کرد، افزود: با توجه به شرایط خاصی که وجود دارد، برق کرمان از اهمیت زیادی برخوردار است و جایگاه مهمی در تعادل نُرم کشور دارد.

حائری تصریح کرد: باید برنامه ریزی های مکمل برای کار و طرح های آغاز شده در زمان مدیریت آقای نصراللهی صورت بگیرد و طرح ها را کامل کند که یکی از پروژه های اصلی برق کرمان، خط «بم – زاهدان» (خط جنوبشرق) است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی بیان کرد: در سال جهش تولید باید صنعت برق که همیشه بخش زیادی از زیرساخت های اقتصاد کشور را انجام می داد، فعال باشد و امیدواریم با تلاش همه همکاران سال بسیار خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه انرژی های نو اظهار کرد: کرمان جای بسیار خوبی برای توسعه انرژی های خورشیدی است و با توسعه فعالیت ها در این زمینه، برق کرمان را باید قطب انرژی های نو بدانیم.

“محمدحسن متولی زاده” مدیرعامل شرکت توانیر نیز در این ارتباط ویدئوکنفرانسی بیان کرد: اظهار کرد: برق منطقه ای و استان کرمان یکی از بزرگ ترین شرکت های برق منطقه ای در ایران است و از شرکت های موفق در این مدت بوده و صنعت برق کرمان صنعت موفقی است.

متولی زاده با اشاره به اینکه درخواست بازنشستگی آقای نصراللهی را ناچارا پذیرفتیم، افزود: انتظار این است این تلاش و فعالیت همچنان با حضور مدیرعامل جدید ادامه پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: در دوره مدیریت جدید، همکاران ما در صنعت برق کرمان باید تلاش مضاعفی برای تامین زیرساخت ها انجام داده و پیک ۹۹ را مدیریت کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5883

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.