افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
استاندار کرمان:

نباید به بهانه تبلیغات انتخاباتی، خدمات دولت را زیر سئوال ببریم

  • کد خبر : 7877
  • 02 بهمن 1399 - 12:06
نباید به بهانه تبلیغات انتخاباتی، خدمات دولت را زیر سئوال ببریم

استاندار کرمان گفت: نباید به بهانه تبلیغات و جلب نظم مرم، خدمات دولت را منکوب کنیم. همین دولت هم در شرایط سخت خیلی کار کرد و دولت ها قطعاتی از سابقه نظام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، دکتر”علی زینی وند” ظهر دیروز اول بهمن ماه در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، بعید است برنامه ها و مراسم دهه فجر را بتوانیم به روال سال های قبل را برگزار کنیم لذا باید خود را برای برگزاری مراسم در شرایط کرونائی آماده کنیم.

وی با بیان اینکه ما در استان کرمان تجربه موفق برنامه های سالگرد شهید سلیمانی در هفته مقاومت را داریم که وزیر بهداشت نیز از استان تشکر کرد، افزود: این مدل خوبی است که سایر استان ها چنین تجربه ای مانند ما نداشتند و می توانیم با استفاده از این تجربه همه برنامه های دهه فجر را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم.

زینی وند با بیان اینکه تولید محتوا شاید مهم ترین نیاز امروز انقلاب باشد، تصریح کرد: نظام اسلامی نظامی منحصر به فرد با شاخصه های خود است که تا امروز توانسته این نظام را نگه دارد و بالنده و مقتدر به حیات خود ادامه میدهد و از آرمان های خود کوتاه نیامه که این مسائل جای تحلیل دارد.

استاندار کرمان بیان کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یک نوزائی جدید در گفتمان انقلاب و در تاریخ روابط بین المل ایجاد کرد که باید به این شاخصه ها پرداخت.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم گروه هدف و نسل جوان هدف را بشناسیم، افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از نسلی که با آنها صحبت می کنیم انقلاب و حتی جنگ را ندیده اند و گاهی اوقات دچار خطا می شویم و به دلیل اینکه برخی موارد برای ما جزو بدیهیات است، فکر می کنیم نسل جوان نیز همان برداشت را دارند؛ غافل از اینکه آنها این موارد را تجربه نکرده و در طول یک دهه گذشته با گسترش فضای مجازی به اتاق فکرهایی در ان سوی دنیا وصل شده اند که بخشی از هزینه و تولید گفتان این اتاق فکرها در جهت خدشه وارد کردن بر همین هویتی است که فکر می کنیم برای جوانان مصرح است.

زینی وند اظهار کرد: اگر امروز به ندرت در دانشگاه ها می بینیم جوان ما برای استقبال از شهید گمنام در دانشگاه رغبت نشان نمی دهد، کوتاهی از ماست و اگر آرمان های انقلاب و هدف شهدایی که رفتند را خوب تبیین می کردیم، همه جوانانی که حتی اگر اعتقادی به مسائل اسلامی نداشته باشند، به عنوان قهرمانان ملی در مقابل شهدا و عظمت آنها زانو می زنند و تعظیم می کنند.

استاندار کرمان با تاکید بر مخاطب شناسی در تولید محتوا و گفتمان اظهار کرد: اکنون به برکت خون شهید سلیمانی فرصتی برای استان کرمان پیش آمده که موردتوجه آزادیخواهان دنیاست و می تواند نوزائی منظبق با آرمان های انقلاب را تحت عنوان مکتب شهید سلیمانی برای جوانان تبیین کند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار کرد: باید مکتب حاج قاسم را فراگیر کنیم و وضعیت کرونائی فرصتی برای تولید محتوای جذاب است.

زینی وند تصریح کرد: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بیانیه گام دوم و ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها فرصت های خوبی برای تولید محتوا در ایام دهه فجر است و باید از این فرصت برای تبیین نگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به زن استفاده کنیم و نباید تفاسیر خود را به نام تفاسیر انقلاب و رهبری بگذاریم و باید به نقش واقعی زنان نگاه شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نباید روح مردمی بودن برنامه های دهه فجر را بگیریم، افزود: مردم با توجه به کرونا، شرایط داخلی و بین المللی(تحریم) همچنان در مضیقه هستند و باید دهه فجر بهانه ای برای تداوم کمک های مومنانه با تعداد بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه سال اخر دولت است و خیلی ها می خواهند نامزد انتخابات بشوند، گفت: نباید به بهانه تبلیغات و جلب نظم مرم، خدمات دولت را منکوب کنیم. همین دولت هم در شرایط سخت خیلی کار کرد و دولت ها قطعاتی از سابقه نظام جمهوری اسلامی هستند.

زینی وند با اشاره به اینکه مشارکت بالا در انتخابات نیاز به امیدآفرینی در جامعه دارد نه مچ گیری، تصریح کرد: مردم همه ما را یک مجموعه می بینند و خدمت می خواهند.

وی بیان کرد: باید سخنرانی های دهه فجر را به سخنرانی اتحاد و برادری تبدیل کنیم. سردار سلیمانی که محبوب دل ها شد به خاطر انصافش بود و همه باید در خدمت مردم و تبیین آرمان های نظام و انقلاب باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7877

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.