افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

مسائل سیاسی اگر مضرِ به مردم باشد ما خائن هستیم و نسبت به مردم خیانت می کنیم

  • کد خبر : 6223
  • 09 تیر 1399 - 18:15
مسائل سیاسی اگر مضرِ به مردم باشد ما خائن هستیم و نسبت به مردم خیانت می کنیم

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در نشست شورای اداری شهرستان بم یکشنبه ۸ تیر ماه در خصوص ظرفیت های موجود در شرق استان گفت: همه ما معتقدیم شرق استان، شهرستان ‌بم ظرفیت‌های بسیار قوی و پتانسیل‌های پیشرفت خوبی دارد پس باید این ظرفیت ها توسط من و شما بیشتر شود و از آن استفاده و با توجه به همین ظرفیت ها باید جامعه و منطقه خودمان را بسازیم.

موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در نشست شورای اداری شهرستان بم یکشنبه ۸ تیر ماه در خصوص ظرفیت های موجود در شرق استان گفت: همه ما معتقدیم شرق استان، شهرستان ‌بم ظرفیت‌های بسیار قوی و پتانسیل‌های پیشرفت خوبی دارد پس باید این ظرفیت ها توسط من و شما بیشتر شود و از آن استفاده و با توجه به همین ظرفیت ها باید جامعه و منطقه خودمان را بسازیم.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و اهمیت ایجاد اشتغال افزود: بحث بیکاری و اشتغال قابل حل است و ما واقعاً می‌توانیم. در این زمینه مدیران نقش بسزایی دارند و خدا نکند ما از جمله مدیرانی باشیم که بخواهیم کار خودمان را با روزمرگی سپری کنیم. در بعضی ادارات تعدادی از نیروها فقط نشستند و فعالیتی ندارند و بعضی از نیروها هم واقعاً سرشان شلوغ است باید فکری کرد و تلاش کرد اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم به عنوان کسی که می‌خواهد در مقابل غرب، استکبار، زورگویی و چپاول گری بایستد نمی‌توانیم مدعی باشیم.

با اشاره به اینکه الگوی مناسب ما شهدا، آزادگان، رزمندگان و بسیجیان هستند تاکید کرد: ما هم از جمله ی  آنها هستیم و باید برای خدا، آینده خودمان و فرزندانمان تلاش کنیم امروز که دشمن با پمپاژ تبلیغاتی نسل جوان ما را هدف قرار داده است و باعث ناامیدی آنها از آینده شده است ما باید امیدواری ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: امروز همه موضوعات فرهنگی، اخلاقی و امنیتی ما وابسته به اشتغال است از کسی که گرسنه باشد، کسی که شکمش گرسنه باشد توقع نداشته باشید که خدا را بپرستد، از کسی که اشتغال نداشته باشد نباید توقع داشت که اعصابش راحت باشد و رفتارش با خانواده اش خوب باشد. خدا برای هیچکس فقر نیاورد، پدری می گفت: حاضرم بمیرم اما برای فرزند شغل پیدا شود تا خانواده اش را اداره کند، وظیفه ی همه ما سنگین است همه ی ما باید همت کنیم تلاش کنیم تلاش اقتصادی

غضنفر آبادی در ادامه ضمن تشکر از فرمانداران شرق استان و بیان اینکه کارهایی که ما انجام دادیم کافی نیست گفت: تعدادی از خیرین کار کارشناسی و کشاورزی دارند لذت بردم اما چرا مجموعه‌های جهاد کشاورزی ما یک بروشور از همه موضوعات نباید داشته باشند!؟  باید اطلاعات کشاورزی بروزو در اختیار وزیر کشاورزی باشد و موضوعات و مشکلات مختلف کشاورزی را باید مدیریت کرد، سیب زمینی و پیاز فلان منطقه نباید جمع‌آوری شود چرا؟ چون مقرون به صرفه نیست یا جوابگوی مزد کارگر نیست در حالیکه ما ظرفیت‌های مناسبی در زمینه صنعتی و کشاورزی داریم همه باید همت کنیم و با ورود به اقتصادهای خُرد (پرورش گوسفند،مرغ، کاشت گوجه ، بادمجان و…) در خانه حتی روستا برای مردم ایجاد شود خودشان برای خودشان، این ها قابل دسترسی است و شعار نیست می توان این کار را انجام داد تا مردم از گرسنگی نمیرند همه ما در یک کشتی هستیم.

وی در زمینه مسائل سیاسی گفت: هرکس می آید حرفش را می زند و مسائل سیاسی اگر مضرِ به مردم باشد ما خائن هستیم، نسبت به مردم خیانت می کنیم، مردم در اولویت هستند شعار نمی‌دهیم، شعار پوپولیستی نیست، امروز دغدغه همه ما باید مردم باشد و خدا خیر بدهد به آنها که دغدغه شان مردم است. وقتی که سردار سلیمانی نه فقط مردم ایران بلکه به داد مردم سوریه، لبنان و جناح های دیگر می رسد و شب و روز اینجا و آنجا یک لحظه آرامش ندارد خجالت می کشیم،  نمی گوییم تا آن حد فداکاری اما می توانیم خودمان را نزدیک به او کنیم از خدا هم کمک بگیریم خدا کمک خواهد کرد هیچ اولویتی برای من جز اشتغال برای مردم وجود ندارد عمران و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد اشتغال باید اولویت همه ما باشد.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده از جمله وجود سه هزار کوچه خاکی بعد از زلزله و اینکه سه هزار روز معادل ۱۰ سال باید برای آن منتظر ماند گفت: باید کاری کنیم به نظر من می شود به برخی از موضوعات فکر کرد و برنامه ریزی نمود همیشه هم نمی‌شود دست پیش دولت دراز کرد، اگر دولت داشته باشد می‌گیریم اما شرایط فعلی شرایط مناسبی نیست و از طرفی هم فروش نفت ما هم با مشکل مواجه است که اگر نفت هم بفروشیم دریافت پول آن با مشکل مواجه است. امروز باید خودمان برای خودمان ظرفیت ایجاد کنیم امروز شهرداری باید برای خودش ظرفیت ایجاد کند برنامه ایجاد کند ازطریق مشارکت های مردمی یا موارد دیگر مشکلات موجود را حل کند.

وی تصریح کرد: برنامه ی کاری ما در همه موضوعات این است که اشتغال زایی را در سطح شرق استان افزایش دهیم و ایجاد کنیم، اشتغال خُرد و انواع و اقسام اشتغال های دیگر که بهترین راه شرکت های تعاونی است لذا من با آقای غنی زاده ریاست سازمان ملاقاتی داشتم قول دادند کمک کنند شرکت‌های تعاونی ظرفیت‌های خوبی هستند را باید توسعه دهیم و دنبال این هستیم که بحث های عمرانی ۴ شهرستان را پیگیری کنیم در بعضی از شهرستان ها یک میدان را چند بار تخریب کردند یا یک المان را با هزینه‌های زیاد کار می‌کنند می‌خواهم بگویم جایی که نیاز هست کار شود تا خسارت وهزینه ای هم که در قبال بیماری‌ها باید پرداخت شود کاهش یابد.

نماینده مردم شرق استان خطاب به همه گفت: عاجزانه می خواهم با توکل، همت، تلاش و امیدواری حرکت کنیم من هم به خاطر این موضوع پا به عرصه گذاشتم به خاطر مردم شهر و کشورم  والله آمدیم توی این قسمت که بتوانیم برای مردم کار کنیم، ما خاصیتی جز نوکری مردم و شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداریم، این عنوان‌های نماینده، فرماندار، وزیر و وکیل هیچ شأنی جز نوکری مردم ندارد اگر توانستیم برای مردم رضایتمندی ایجاد کنیم خود به خود سروریم بدون اینکه عنوان داشته باشیم وقتی نتوانستی در هر سمتی باشی مردم به شما فحش می‌دهند. ما وقتی که خودمان را نوکر مردم می دانیم باید با مردم خوب رفتار کنیم، مهربان باشیم حرفهایشان را بشنویم گوش دهیم حتی اگر نتوانیم کمک کنیم. هیچ مسئولی حق اخم و تخم ندارد اگر ما نوکر مردم هستیم نباید نسبت به ارباب خود توهین کنیم مشکلات مردم زیاد است گاهی نمی توانیم مشکلی را حل کنیم پس حق توهین هم نداریم.

غضنفرآبادی در پایان ضمن تشکر از زحمات مهندس نیکزادی گفت: تشکر می کنم از مسئولینی که با مردم حسن برخورد دارند این نظام‌ها، میزها و این پُست‌ها مال مردم است و ما مسئول و جوابگو هستیم و آمده ایم تا کار مردم را حل کنیم ما هیچ برتری نسبت به کسی نداریم. وای به حال آن مسئولی که احساس برتری کند چون او بدبخت ترین آدم هاست ما نوکریم. این حس را در خودمان حتما ایجاد کرده ایم یا می‌کنیم که ما هیچ برتری بر دیگری نداریم ما خادم مردم و نظام هستیم روح امام شاد که فرمود اگر به من خدمتگزار بگویید بهتر از امام است تکلیف مرا روشن کنید.

گزارش: ناهید ذاکری

عکس: محمد حسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6223

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.