افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
با اکثریت ارا

محسن قاسمی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بم انتخاب شد .

  • کد خبر : 964
  • 02 شهریور 1396 - 10:31
محسن قاسمی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بم انتخاب شد .

ظهر دیروز با تشکیل جلسه و آغاز به کار دوره جدید شوارهای اسلامی شهر و روستا، ریئس شورای شهر شورای شهر بم  مشخص شد محسن قاسمی با کسب ۷ رأی به عنوان رئیس شورای شهر بم انتخاب شد. رضا اشک فرماندار بم در جلسه آغاز به کار شورای شهر بم با تبریک هفته دولت اظهار […]

ظهر دیروز با تشکیل جلسه و آغاز به کار دوره جدید شوارهای اسلامی شهر و روستا، ریئس شورای شهر شورای شهر بم  مشخص شد

محسن قاسمی با کسب ۷ رأی به عنوان رئیس شورای شهر بم انتخاب شد.

رضا اشک فرماندار بم در جلسه آغاز به کار شورای شهر بم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از مردان بزرگ انقلاب ما بودند که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب ما مردان بزرگی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و دارند که البته شهدایی گرانقدر تقدیم شده که موجبات پایبندی نظام را به دنبال داشته است.

فرماندار بم تصریح کرد: وحدت، انسجام و یکپارچگی اعضای شورا موجب پیشرفت شهر شده و خوشحال‌تر شدن مردم از انتخاب خود را به دنبال دارد.

اشک افزود: وظیفه ما به عنوان نماینده دولت اجرای قانون است و منتخبان شورا نیز باید التزام به قانون داشته باشند، البته یکی از موارد تایید صلاحیت افراد نیز التزام به قانون است و باید به آن پایبند باشند.

وی گفت: قانون، وظایف شوراها را مشخص کرده و شما امانت سنگینی بر دوش دارید و باید رفاقت همراه با رقابت را سرلوحه قرار دهید.

منصور عزیزآبادی رئیس سنی شورای شهر بم اظهار داشت: این شورا تلفیقی است از جوانی، شور، نشاط و تخصص و تجربه، زیرا تعدادی از اعضای این شورا در شوراهای گذشته حضور داشتند و مابقی از جوانان تحصیلکرده شهرمان هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هرگاه به جوانان کاری واگذار شده مردم ضرر نکردند، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا تربیت مدیران موفق است و شورا باید همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهد، زیرا با وحدت و یکدلی موفقیت به وجود می‌آید.

فرماندار بم در جلسه آغاز به کار شورای اسلامی شهر بروات نیز اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با الگوگیری از شهدای گرانقدر در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

وی افزود: خوب است که میان اعضای شورا همدلی و اتحاد وجود داشته باشد تا شاهد رشد و پیشرفت شهر باشیم، بروات جای زیادی برای کار دارد و خوشبختانه چهره شهری خوبی به خود گرفته است.

اشک بیان داشت: شورای شهر باید ابتدا رضای خداوند و سپس رضایت مردم را مدنظر داشته باشد و از هرگونه کار جناحی بپرهیزد.

وی تصریح کرد: شورای شهر طبق قانون هم می‌توانند شهردار فعلی را ابقاء و هم اینکه فرد جدیدی به عنوان شهردار انتخاب کند که در این مدت شهردار فعلی یا یکی از کارکنان رسمی شهرداری سرپرستی شهرداری را بر عهده می‌گیرند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=964

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.