افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم:

شرکت بیش از ۲هزار دانش آموز بمی در کنکور سراسری ۹۶

  • کد خبر : 731
  • 15 تیر 1396 - 9:48
شرکت بیش از ۲هزار دانش آموز بمی در کنکور سراسری ۹۶

سید محمد حبیب اللهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم با اشاره به اینکه کنکور سراسری از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری بایستی فضایی آرام، امن و بدون اضطراب برای داوطلبان ایجاد کنند تا دانش آموزان ثمره سال ها تلاش خود را در این روز بزرگ رقم […]

سید محمد حبیب اللهی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم با اشاره به اینکه کنکور سراسری از حساسیت ویژه ای برخوردار است، گفت: مسئولان و دست اندرکاران برگزاری کنکور سراسری بایستی فضایی آرام، امن و بدون اضطراب برای داوطلبان ایجاد کنند تا دانش آموزان ثمره سال ها تلاش خود را در این روز بزرگ رقم بزنند.
وی افزود: مجموع کل داوطلبان شرکت‌کننده در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان انگلیسی، هزار و ۵۸۳ دختر و ۸۷۵ پسر با هم رقابت می کنند.
حبیب اللهی گفت: از تعداد کل شرکت‌کنندگان،هزار و ۴۱۰ نفر در رشته علوم تجربی،۱۹۷ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، ۴۹۶ نفر در رشته علوم انسانی،۲۵۰ نفر در رشته زبان انگلیسی و۸۷۵ نفر در رشته هنر هستند..
وی گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و اداراتی از جمله فرمانداری، آب، برق، شهرداری و همچنین تأمین امنیت سالن و قرنطینه سؤالات توسط نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان در خصوص استقرار تیم پزشکی با این مدیریت همچون سال های قبل همکاری داشته اند.
گفتنی است: این رویداد بزرگ علمی همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر در ۱۸ حوزه در دو نوبت صبح و عصر در شهرستان بم برگزار می شود./yjc

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=731

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.