افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

شاخص آلایندگی در سه شهرستان استان کرمان در وضعیت خطرناک

  • کد خبر : 8401
  • 23 اسفند 1399 - 9:49
شاخص آلایندگی در سه شهرستان استان کرمان در وضعیت خطرناک

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز به ایسنا گفت: شاخص آلایندگی هم اکنون شهرستان ریگان ۵۰۰ و شهرستان فهرج ۳۸۱ و شهرستان بم ۳۹۴ که در حد خطرناک هستند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا ، “مجید سعیدی” مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت آلایندگی هوای برخی از نقاط استان کرمان گفت: متاسفانه سه شهرستان شرقی استان کرمان(بم ،ریگان،فهرج) در وضعیت خطرناک قرار دارند که به فرمانداری ها و دانشگاه علوم پزشکی آن مناطق اعلام کردیم تا تصمیمات لازم را برای تعطیل کردن یا نکردن مناطق تحت نظارتشان اتخاذ کنند.

وی درباره پایداری این وضعیت اظهار کرد: تا آخر وقت امروز شاهد وجود گرد و غبار در برخی از نقاط استان کرمان خواهیم بود.

“مرجان شاکری” مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمان نیز به ایسنا گفت: شاخص آلایندگی هم اکنون شهرستان ریگان ۵۰۰ و شهرستان فهرج ۳۸۱ و شهرستان بم ۳۹۴  که در حد خطرناک هستند.

وی ادامه داد: شاخص آلایندگی هم اکنون شهر کرمان در ایستگاه مشتاق ۹۸ و در ایستگاه هوانیروز ۸۵ است که در حد قابل قبول می باشند همچنین شاخص آلایندگی شهرستان راور ۱۵۴ و شهرستان انار ۱۷۲ در وضعیت ناسالم قرار دارند.

به گزارش ایسنا، شاخص آلایندگی ناشی از ذرات معلق در هوا بین صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ هوای سالم، بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه های حساس، ۱۵۰ تا ۲۰۰ هوای ناسالم برای تمام افراد و از ۲۰۰ به بالا خطرناک است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8401

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.