افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

سرکرده و اعضای باند حرفه ای سرقت مسلحانه در شرق استان بازداشت شدند

  • کد خبر : 6704
  • 04 شهریور 1399 - 20:51
سرکرده و اعضای باند حرفه ای سرقت مسلحانه در شرق استان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت: سرکرده این باند به همراه ۱۰سارق مسلح دیگر بازداشت و روانه زندان شده اند.

به گزارش طلوع ارگ، محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سرکرده اصلی این باند با شناسایی سایر سارقان حرفه ای استان اقدام به تشکیل یک باند مخوف سرقت مسلحانه داده بود.
این مقام قضایی اعلام کرد: متهمان در بازجویی های اولیه تا کنون به بیش از ۳۰فقره سرقت عمده در شهرستان های مختلف استان اعتراف کرده اند.
وی بیان کرد:در یک عملیات موفق و ضربتی از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی،سرکرده این باند و سایر همدستانش در چندین نقطه مختلف استان دستگیر شده اند.
دادستان بم افزود:از اعضای این باند چندین قبضه سلاح جنگی کلاشینکف،کلت کمری و سایر تجهیزات نظامی از قبیل دستگاه بی سیم،شوکر و همچنین چندین خودرو کشف و ضبط شده است .
وی گفت:سارقین مسلح با پوشش ماموران پلیس اقدام به چند مورد راهزنی و سرقت خودرو در جاده های مواصلاتی شرق استان کرمان داشته اند و برای نمونه می توان به سرقت یک کامیون همراه با محصول خرمای صادراتی اشاره کرد.
دادستان بم اعلام کرد: متهمان بازداشت شده دارای سوابق متعدد کیفری می باشند و از زمان متلاشی شدن این باند سرقت های مسلحانه در شرق استان کرمان کاهش چشمگیری داشته است
این مقام قضایی خاطرنشان ساخت:سرکرده این باند از مجرمان وسارقان حرفه ای در سرقت های گوناگون از جمله سرقت طلاجات ،سرقت از منزل،سرقت احشام،سرقت خودرو و محصولات کشاورزی و راه زنی جاده ای استفاده می کرده است.
دادستان بم در پایان هشدار داد:دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن نظم وامنیت عمومی جامعه بشدت برخورد خواهد کرد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.