افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

سرمایه‌گذاری انبوه‌سازان بهار نقطه عطفی در توسعه شرق استان است

  • کد خبر : 6285
  • 11 تیر 1399 - 18:54
سرمایه‌گذاری انبوه‌سازان بهار نقطه عطفی در توسعه شرق استان است

مهندس هادی شهسوارپور فرماندار، سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی بم، عباس کدوری رییس آموزش و پرورش، محمدتقی جهانپور رییس شورای شهر بم، حجت الاسلام جرجندی عضو شورای شهر بروات و جمعی دیگر از مسئولین ادارات، چهارشنبه یازدهم تیرماه از روند کاری پروژه ساخت مسکن در ارگ جدید بم با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازدید کردند. مهندس […]

مهندس هادی شهسوارپور فرماندار، سرهنگ نجفی فرمانده انتظامی بم، عباس کدوری رییس آموزش و پرورش، محمدتقی جهانپور رییس شورای شهر بم، حجت الاسلام جرجندی عضو شورای شهر بروات و جمعی دیگر از مسئولین ادارات، چهارشنبه یازدهم تیرماه از روند کاری پروژه ساخت مسکن در ارگ جدید بم با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازدید کردند. مهندس شهرام فهمی مدیر شهرک ارگ جدید و حاج محمدحسین شفیعی سرمایه گذار طرح و مدیر ارشد انبوه سازان بهار ضمن همراهی بازدیدکنندگان توضیحات لازم درخصوص پروژه های مسکونی و همچنین گزارشی از موارد عمرانی در دست ساخت را ارائه نمودند.
به گزارش طلوع بم؛ مهندس شهسوارپور در این بازدید ضمن اعلام حمایت از سرمایه گذاری های بخش خصوصی اظهار کرد: با توجه به ساختارهایی که از ابتدا در مبحث گردشگری و مسکونی و… تعریف شده است، امروزه شاهد پیشرفت‌ها و سیاست‌های بسیار خوبی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید هستیم که در حال انجام می باشد.
وی با اشاره به اینکه پروژه انبوه سازان بهار در تمام مباحث فنی و مهندسی از جمله نحوه ساخت آپارتمان ها در بلوک های مختلف و تفکیک شده، اقدام بسیار خوب و مفیدی است گفت: یکی از نیازهای محسوس در پیشرفت مناطق ویژه، توجه به توسعه است که در این زمینه ارگ جدید با توجه به وجود کارخانجات خودروسازی این ظرفیت را در راستای سیاست‌های دولت در بحث توسعه اشتغال و کارآفرینی دارا می باشد و مطمئناً سرمایه گذاری گسترده بخش خصوصی در زمینه مسکن منجر به توسعه این بخش، رونق تولید و افزایش اشتغالزایی در منطقه در سال جهش تولید خواهد شد.
استفاده از ظرفیت های موجود یکی از سیاستهایی است که توسعه و کارآفرینی را در پی دارد. با توجه به اینکه افق کاری مجموعه خودروسازی بم تولید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار خودرو و اشتغال نزدیک به ۵۰ هزار نیرو است؛ مطمئناً نیاز به واحدهای مسکونی در این منطقه افزایش پیدا خواهد کرد و از سویی دیگر با توجه به ایجاد ظرفیت هایی همچون امنیت، خدمات‌رسانی و… در این منطقه افراد دیگر نیز ترغیب می‌ گردند تا در این منطقه سرمایه گذاری نمایند و به نظر من سیاست ساخت واحدهای مسکونی با هدف تامین مسکن مورد نیاز منطقه که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حال انجام است، می‌تواند نقطه عطفی برای توسعه این منطقه، شهرستان و همچنین کل شرق استان کرمان باشد.
فرماندار بم با اعلام اینکه تمامی زیرساختهای لازم از جمله آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت پرسرعت، وجود مکانهای تفریحی و گردشگری، امنیت شهری کامل و شهرسازی مدرن باعث شده است ارگ جدید به یکی از مناسب ترین نقاط برای سکونت تبدیل شود، ابراز امیدواری کرد که تمام مردم شرق استان و حتی استان کرمان و همچنین خصوصاً پرسنل شاغل در کارخانجات ارگ جدید برای کم کردن مسافت محل اشتغال خود از این طرح استقبال کنند.
شهرام فهمی مدیر شهرک ارگ جدید ضمن اعلام اینکه پروژه انبوه سازان بهار توسط بخش خصوصی در قالب ساخت واحدهای آپارتمانی و ویلایی در حال احداث و اجرا می باشد، گفت: مجموعه ارگ جدید طبق سیاستهای کلانی که دارد همیشه حامی سرمایه‌گذار‌ان بوده است و این پروژه هم توسط سرمایه‌گذاری در حال اجراست که سابقه زیادی در ارگ جدید دارد و در ساخت مکانهایی از جمله هتل ارگ جدید و مسجد جامع فعالیت جدی داشته و در این زمینه پیشکسوت می‌باشد. مهندس فهمی ادامه داد: علیرغم مشکلاتی نظیر تحریم ها و افزایش تورم، انبوه‌ سازان بهار به ساخت پروژه های خود طبق برنامه ریزی ادامه می دهد و ما نیز در کنار آن ها هستیم.
وی با اشاره به نظارت لازم و دقیق مدیریت ارگ جدید بر پروژه جهت جلوگیری از ایجاد مشکلاتی برای مجموعه و سرمایه‌گذار محترم و مردم عزیز، گفت: سیاست ما در رابطه با پیش فروش واحدهای مسکونی به گونه‌ای است که می بایستی۵۰ درصد از زیرساخت های لازم در هر مرحله ای که قصد فروش آن را دارند، انجام شده باشد.
همچنین ایشان خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها و هدف گذاری های ارگ جدید، افزایش تولید و بیشتر شدن صنایع مختلفی که در این منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد؛ در افق توسعه ارگ جدید تمامی زیرساختهای عمرانی، رفاهی و شهرسازی برای سکونت ۵۰ هزار نفر در ارگ جدید از سال ها قبل درنظر گرفته و اجرایی شده است و امروزه با توجه به مشکل گرانی زمین و مسکن، کمبود زمین در بم و این که نخلستان های باغشهر زیبا و جهانی بم نباید برای مسکن تخریب شوند ارگ جدید یک موقعیت استثنایی برای سکونت و زندگی است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6285

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.