افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

سازمان تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است

  • کد خبر : 1115
  • 20 شهریور 1396 - 18:17
سازمان تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است گفت: با قیمت اعلامی سازمان تعاونی روستایی مبنی بر خرید هر کیلو خرما به قیمت ۱۴۰۰ تومان، یک کیلو کاه نمی‌فروشند.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه امروز در دیدار با محمد حسینی مدیر‌کل تعاون روستایی استان کرمان اظهار‌ داشت: این بی‌تدبیری سازمان تعاونی روستایی باعث شده که خرما کیلویی دو هزار تومان، فروش برود و تاجر ما منتظر باشد تا به قیمت هزار و ۴۰۰ تومان خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه چرا سازمان تعاونی روستایی اعلام کرده است خرما را کیلویی هزار و ۴۰۰ تومان خریداریم و آیا الان کاه به این قیمت فروش می‌رود گفت: سازمان تعاون روستایی تاجر نیست و به‌عنوان یک عامل فروش مطرح است.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، فهرج، ریگان و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون شما به‌عنوان مدیر‌کل این سازمان چقدر با استان‌های دیگر برای فروش خرما هماهنگی انجام داده‌اید تصریح کرد: سازمان تعاونی روستایی مسئول هرگونه خدشه به بازار قیمت خرما در بم است.

در این جلسه در ادامه محمد حسینی مدیر‌کل تعاون روستایی استان کرمان اظهار‌ داشت: برای تاریخ ۳۰ شهریور‌ماه جاری از تمامی مدیران، سردخانه داران و تاجران خرما در شهرستان بم دعوت بعمل آمده است و سازمان تعاون روستایی، خرمای مضافتی درجه یک بم را به قیمت ۷ هزار تومان خریداری می‌کند./تسنیم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1115

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.