افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
رییس دانشگاه علوم پزشکی بم خبر داد:

راه اندازی کلیه بخش های بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان تا پایان پاییز

  • کد خبر : 4705
  • 14 آبان 1398 - 17:58
راه اندازی کلیه بخش های بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان تا پایان پاییز

از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از پانزده هزار بیمار به بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی ریگان مراجعه کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ، دکتر عباس زاده رییس دانشگاه در خصوص بیمارستان ۳۲ تختخوابی ریگان گفت: این بیمارستان از سال ۹۴ عملیات عمرانی آن آغاز و و در پایان سال ۹۷ عملیات ساختمانی و نصب تجهیزات و امکانات مورد نیاز به اتمام رسید و از فروردین سال جاری این بیمارستان عملیاتی شد و بخش های اورژانس، داخلی کودکان، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه فعال و خدمت رسانی به مردم منطقه را انجام می دهد.

وی در خصوص میزان خدمت رسانی بخش های این بیمارستان افزود: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از پانزده هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کرده که ۱۵۰۰ نفر بستری در بخش اورژانس و بالغ بر ۱۷۰ نفر در بخش های کودکان و داخلی بستری شده اند که میزان مراجعه کنندگان به بخش های رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه قابل توجه است.

دکتر عباس زاده گفت: برای اینکه از ظرفیت کامل بیمارستان استفاده شود بایستی اتاق عمل فعال شود که تا کنون مجوزهای لازم صادر و با شرکت های بیمه گر قرارداد منعقد شده است و با استقرار پزشک های متخصص جراحی، بیهوشی، زنان و زایمان که از طرف وزارت بهداشت تعیین شده اند و وزارت بهداشت محل خدمت این پزشکان را در ریگان تعیین کرده است می توان به بیمارانی که نیاز به عمل جراحی دارند خدمات رسانی کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰پرسنل اعم از رسمی،قراردادی و شرکتی، ۵ پزشک متخصص، ۴ پزشک عمومی، ۲ داروساز، ۲۵ پرستار و رشته های مختلف در حال حاضر در بیمارستان مستقر و خدمت رسانی می کنندو تا پایان آذر ماه سال جاری از تمامی ظرفیت بیمارستان استفاده خواهد شد.

شهرستان ریگان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شهرستان بم در مسیر ترانزیتی استان کرمان و سیستان و بلوچستان با جمعیتی در حدود صد هزار نفر، واقع شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4705

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.