افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نماینده مردم سیرجان در خانه ملت خبر داد:

راه اندازی بزرگترین کارخانه نساجی ایران در سیرجان

  • کد خبر : 1133
  • 26 شهریور 1396 - 9:35
راه اندازی بزرگترین کارخانه نساجی ایران در سیرجان

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از انعقاد توافقنامه ای در زمینه ورود دپوهای چینی به شهرستان سیرجان خبر داد و تصریح کرد: هم اکنون راه اندازی بزرگترین کارخانه های نساجی ایران، کارخانه کاشی و بزرگترین کارخانه سیم بوکسل کشور در شهرستان سیرجان در دست اقدام است.

شهباز حسن پور صبح امروز ۲۶ شهریورماه در جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان با حضور استاندار کرمان گفت: شهرستان سیرجان در بین شهرستان های استان کرمان، بالاترین شاخص های امنیتی را به خود اختصاص داده است که خود می تواند عامل جذب سرمایه گذار باشد.
وی جمعیت شهرستان سیرجان را ۳۲۴ هزار نفر دانست و اظهار کرد: با وجود همه تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال اما این رشد ناگهانی جمعیت که ناشی از مهاجرت ها می باشد، سبب شده که نتوانیم مشکلات بیکاری شهرستان را تا حدودی حل کنیم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی از انعقاد توافقنامه ای در زمینه اینکه کل دپوهای چینی وارد سیرجان شود، تصریح کرد: هم اکنون راه اندازی بزرگترین کارخانه های نساجی ایران، کارخانه کاشی و بزرگترین کارخانه سیم بوکسل کشور در شهرستان سیرجان در دست اقدام است.
وی با بیان این خبر که اولین شرکت فراوری مواد معدنی در شهرستان سیرجان در دست احداث است، تصریح کرد: در سال جاری برای ۳ هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال در شهرستان سیرجان ایجاد شده است، همچنین در حال حاضر ۲۰۰ نفر در کارخانه تولید قطعات خودروها در شهرستان سیرجان مشغول به کار هستند که با توسعه آن می توان اشتغال زیادی از این محل ایجاد کنیم.
حسن پور ۴ هزار گردشگر در هر سه از پایگاه دریایی سیرجان را از ظرفیت گردشگری این پایگاه دانست و عنوان کرد: اگر آب صنعتی شهرستانر سیرجان تامین شود، سیرجان سرمایه گذار خارجی برای اجرای پروژه ها را می تواند جذب کند.
وی ادامه داد: در شهرستان سیرجان قیمت یک حلقه چاه بالای ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

“ضیاء شهابی”  مدیر عامل منطقه ویژه سیرجان همچنین در این جلسه گفت: تولید و اشتغال مکمل یکدیگر هستند.

وی موانع تولید را همیشه موانع فیزیکی ندانست و در برخی مواقع قوانین مزاحم دانست و  اظهار کرد: برخی اوقات قوانینی تصویب می شود و در مسیر اجرای قوانین موانع و پروسه زمان بری وجود دارد که سرمایه گذاری و اجرای پروژه ها را طولانی می کند.
مدیر عامل منطقه ویژه سیرجان تصریح کرد: اگر پیوند بین دولت و مجلس شورای اسلامی مستحکم تر شود، مشکلات تولید و اشتغال رفع خواهد شد./ایسنا

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.