افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

دیجی‌کالا به طرح هفته‌های خرید اینترنتی پیوست؛ این هفته در کرمان

  • کد خبر : 8162
  • 05 اسفند 1399 - 10:02
دیجی‌کالا به طرح هفته‌های خرید اینترنتی پیوست؛ این هفته در کرمان

با آغاز طرح هفته‌های خرید اینترنتی‌ که با پیشنهاد وحمایت اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی از ابتدای اسفند ۱۳۹۹ آغاز شد،‌ دیجی‌کالا از ۲ اسفند الی ۸ اسفند به صورت ویژه خدمات خود را به ساکنان استان‌ کرمان ارائه می‌دهد.

هفته‌های اینترنتی ایران، عنوان طرحی‌ست که می‌کوشد با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر استان‌های ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی آنلاین با کسب‌وکارهای محلی و سنتی، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند. بنابراین اهداف این طرح عبارتند از حمایت از کسب‌و‌کارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران و تأکید بر تمرکززدایی از سرویس‌های اینترنتی و محدود نماندن این خدمات به پایتخت یا کلان شهرهای ایران.
فرصتی مناسب برای کرمانیها در هفته‌های خرید اینترنتی‌
با آغاز پویش «دیجی‌کالا برای همه ایران» و همسو شدن با طرح هفته‌های خرید اینترنتی در آستانه شروع سال جدید، ‌دیجی‌کالا قصد دارد هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استان‌های ایران معرفی کند. این طرح که پیشبینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ نیز به کار خود ادامه دهد ابتدا از استان‌های کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز می‌شود.  دراین راستا این پویش برای استان کرمان از ۲ اسفند آغاز و تا ۸ اسفند ادامه خواهد داشت.
در این پویش، هر هفته صفحه اختصاصی مربوط به هر استان با پیشنهادهای ویژه شامل ارسال رایگان سفارش‌ها، محصولات فروشندگان استان و کد تخفیف برای خرید اولی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا اطلاع رسانی‌های لازم برای ارتباط با مخاطبان استان انجام می‌شود.
دیجی‌کالا در این طرح، کمیسیون فروشندگان را در هفته مربوط به استان، صفر می‌کند. علاوه بر ارائه محصولات فروشنده‌های کرمانی، امکان استفاده از تخفیف برای کاربران خرید اولی، تخفیف‌های هفتگی روی کالاها، دریافت رایگان سفارش‌ها در مقصد بدون پرداخت هزینه ارسال، پیشنهادهای ویژه‌ دیجی‌کالا در هفته مربوط به هر استان برای مشتریان آن استان است.
بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در فضای غیر آنلاین شهرها و به ویژه نقاط دور افتاده در ایران همچنان با ظرفیت پلتفرم‌های آنلاین آشنایی کامل ندارند. این طرح به تمام بازیگران یعنی مشتریان، کسب‌وکارهای آنلاین و پلتفرم ها کمک می‌کند. به طوری که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند با شرکت در این رویداد و از طریق دیجی‌کالا، جایگاه خود را به کسب‌وکارهای استان خود نشان دهند و کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا نیز می‌توانند از این فرصت برای عرضه محصولات به مخاطبان بیشتر بهره ببرند. در صفحه اختصاصی مربوط به هر استان، جایگاهی برای عرضه محصولات فروشندگان استانی در نظر گرفته شده است.
رسالت اصلی دیجی‌کالا این است که به‌عنوان برندی ملی برای همه مردم ایران شناخته شده باشد. بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا نه تنها بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نقطه روستایی دست کم یک بار از دیجی‌کالا سفارش داشته‌اند بلکه در سال ۹۹ حدود ۱۳۰ هزار فروشنده از ۳۲ استان و ۱۰۰۰ شهر ایران در دیجی‌کالا فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8162

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.