افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024

دستگیری عامل شهادت “هادی رئیسی” در کمتر از یک ساعت/کشف ۵۸۹ کیلو مواد افیونی

  • کد خبر : 6912
  • 01 مهر 1399 - 17:51
دستگیری عامل شهادت “هادی رئیسی” در کمتر از یک ساعت/کشف ۵۸۹ کیلو مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری عامل شهادت “هادی رئیسی” رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف ۵۸۹ کیلو و ۵۰۶ گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ، سردار عبدالرضا ناظری در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان فهرج مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران در روستای “علی آباد چاهدگال” به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متاسفانه ستوان یکم “هادی رئیسی” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ناظری بیان کرد: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد اما با سرعت عمل و هوشیاری ماموران پلیس در کمتر از یک ساعت توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبز قامتش قد خم نمی کند بلکه قویتر می شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می کند

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.