افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
دادستان کرمان خبر داد:

دادستانی عرصه را بر رباخواران تنگ خواهد کرد

  • کد خبر : 3281
  • 17 آذر 1397 - 13:23
دادستانی عرصه را بر رباخواران تنگ خواهد کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کار گروه ویژه مقابله با جرائم ربا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با رباخوران در دستور کار دادستانی قرار گرفته است؛ عرصه را بر حرام خواران تنگ خواهیم  ساخت . به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از تشکیل کار گروه ویژه مقابله با جرائم ربا در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با رباخوران در دستور کار دادستانی قرار گرفته است؛ عرصه را بر حرام خواران تنگ خواهیم  ساخت .

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا؛ دادخدا سالاری اظهار کرد: با تشکیل بانک اطلاعاتی از رباخواران و تعیین قاضی ویژه امر مبارزه با این جرم هدف گذاری و مدیریت خواهد شد.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: با اقدامات قضائی و مقابله ای اجازه نخواهیم داد قباحت این فعل قبیح تنزل پیدا و به امری عادی در جامعه تبدیل گردد.

دادستان کرمان افزود: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام بر حرمت فعل ربا و اینکه خداوند متعال در هفت آیه از آیات قران کریم به صراحت بر حرمت ربا تاکید  و ربا را در حکم جنگ با خدا و رسول تلقی فرموده اند و همچنین جرم انگاری این فعل در قوانین جمهوری اسلامی ایران این دادستانی من باب مقابله با جرم و وظیفه مدعی العمومی و از باب حفظ مصالح و منافع جامعه مقابله با این پدیده مجرمانه را در دستور کار قرار داده و با تشکیل کارگروه تخصصی ویژه با ربا خواران با قاطعیت برخورد و این عرصه را برای حرام خواران تنگ خواهد ساخت .

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3281

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.