افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان؛

خوابگاه ۱۵۰ نفری دانشجویی در مجتمع آموزش عالی بم بهره برداری شد

  • کد خبر : 2395
  • 26 فروردین 1397 - 15:58
خوابگاه ۱۵۰ نفری دانشجویی در مجتمع آموزش عالی بم بهره برداری شد

طرح ۱۵۰ نفری خوابگاه دانشجویی مجردی مجتمع آموزش عالی بم با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از دانشجو، ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در مراسم بهره برداری از طرح ۱۵۰ نفری خوابگاه دانشجویی مجردی مجتمع آموزش عالی بم از اختصاص بودجه برای ساخت دو خوابگاه دانشجویی ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفری دختران و پسران در مجتمع آموزش عالی بم خبر داد و گفت: خوشبختانه با گشایشی که در برنامه ششم توسعه شکل گرفته و با رایزنی و تدبیری که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم این آمادگی را داریم که با کمک مجتمع آموزش عالی بم دو خوابگاه در این مجتمع بسازیم.

یزدان مهر همچنین نسبت به تجهیز خوابگاه ۱۵۰ نفری که به بهره برداری رسید، تا آغاز سال تحصیلی جدید قول مساعد داد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به ساخت دو واحد اتاق تندرستی در مجتمع آموزش عالی بم گفت: دانشجویانی که در این مرکز حضور دارند عمدتاً بی بضاعت میباشند لذا وام‌های دانشجویان مجتمع را پوشش صد در صدی می‌دهیم.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان از کمک به صندوق خیریه امام علی (ع) که در این مرکز وجود دارد خبر داد و گفت: انشاالله بتوانیم بخشی از نیاز‌های دانشجویان خوابگاهی این مجتمع را برآورده کنیم و به امید اینکه هیچ دانشجویی به خاطر فقر مالی دچار مشکل و ترک تحصیل نشود.

وی افزود: با تاسیس این صندوق‌ها بنا داریم که خیرین، استادان، نهاد‌های مختلف و صنعت با توجه به توانمندی‌های هر استان به میدان بیایند و در امر آموزش و پژوهش به دانشجویان کمک کنند.

 

محمدعلی نورالهی رئیس مجتمع آموزش عالی بم نیز گفت: علی رغم اینکه مجتمع آموزش عالی بم از سال ۱۳۸۹ مستقل و در این مدت رشد و پیشرفت خوبی داشته، اما دارای محدودیت‌ها و کمبود‌های زیادی در زمینه رفاهی از جمله خوابگاه و اسکان دانشجویان، اماکن ورزشی و تندرستی و سلف سرویس و تغذیه و هم چنین تجهیزات است که امیدواریم با حمایت‌های وزارتخانه و صندوق رفاه دانشجویان بتوانیم حداقل‌های رفاهی را برای دانشجویان فراهم کنیم.

در این سفر رئیس صندوق رفاه دانشجویان علاوه بر افتتاح خوابگاه، از خوابگاه شهرک دوستی و سلف سرویس این مجتمع بازدید و همچنین از ارگ قدیم بم نیز دیدن کرد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2395

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.