افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نیکزادی نماینده مردم شرق استان :

حضور در راهپیمایی، کشور را از آسیب دشمن در امان می‌دارد

  • کد خبر : 2173
  • 22 بهمن 1396 - 14:02
حضور در راهپیمایی، کشور را از آسیب دشمن در امان می‌دارد

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس گفت: باحضور مردم در صحنه‌های مختلف، دشمن نتوانسته است خدشه‌ای به اهداف نظام مقدس ما وارد کند.

حبیب‌الله نیکزادی ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جمع کثیری از مردم فهرج در روستای سه‌کهور اظهار داشت: باحضور مردم در صحنه‌های مختلف، دشمن نتوانسته است خدشه‌ای به اهداف نظام مقدس ما وارد کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای آب شرب روستایی هزینه شده است و اقدامات خوبی نیز در زمینه بهداشت و درمان در شرق استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های ریگان و نرماشیر آماده بهره‌برداری و در بیمارستان پاستور اقدامات مناسبی انجام شده است، ادامه داد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه کمبود پزشک موافقت کردند که ۵۰ درصد ورودی‌ها به دانشگاه علوم پزشکی از فرزندان بم باشند.

نیکزادی با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه در شرق استان در حال انجام است که تاکنون تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: فعالیت، سازندگی و توسعه فهرج شروع شده و با پیگیری‌های مسؤولان کمتر روستایی است که آب و برق نداشته باشد.

نماینده مردم شرق استان با بیان این موضوع که کسانی در اغتشاشات حضور پیدا کردند سلطنت‌طلبان بودند، وی در ادامه بیان داشت: ما باید معیشت، اقتصاد، رفاه و امنیت مردم را سرلوحه اقدامات قرار دهیم و اجازه ندهیم دشمن از این طریق نفوذ کند./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2173

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.