افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

حجم ورودی پرونده ها در حوزه قضائی فهرج و نرماشیر به ترتیب ۹ درصد و ۱۳ درصد کاهش یافته است.

  • کد خبر : 5561
  • 15 بهمن 1398 - 12:22
حجم ورودی پرونده ها در حوزه قضائی فهرج و نرماشیر به ترتیب ۹ درصد و ۱۳ درصد کاهش یافته است.

مدیران وکارمندان درشرایط جنگ اقتصادی؛توجه به صرفه جویی وپرهیز از اسراف در امور اداری را مد نظر قرار دهند

به گزارش طلوع ارگارگ، رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان بازدید از حوزه قضائی شهرستان فهرج گفت:خوشبختانه طی ۱۰ماهه ی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار ورودی پرونده ها در حوزه قضائی فهرج ۹درصد کاهش یافته است .یدالله موحد در جمع کارکنان قضائی و اداری شهرستان فهرج اظهار داشت:با تلاش کارکنان قضائی و اداری، نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فهرج ۱۱۱درصد می باشد که بیانگر افزایش خروجی پرونده ها می باشد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان عنوان کرد:۷۹درصد اوراق قضائی در شهرستان فهرج به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند.
موحد ادامه داد:در شرایط فعلی که کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد ،ضرورت دارد مدیران و پرسنل دستگاه های مختلف دولتی استفاده بهینه و مدیریت منابع و تجهیزات اداری را بیش از بیش مد نظر قرار دهند و همچون محیط خانواده و جامعه صرفه جویی را در اولویت کار خود قرار دهند و از
صرف هزینه های غیر ضرور و اسراف درمحیط ادارات به شدت بپرهیزند.
این مقام ارشد قضائی در استان کرمان هشدار داد:طبق آمار ایراد صدمه بدنی غیرعمدی براثر تصادفات رانندگی دومین اتهام پرتکرار در شهرستان فهرج می باشد.
۸۴ درصد پرونده های قابل مصالحه درحوزه قضائی فهرج منجر به صلح و سازش شده است
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۸۴ درصد پرونده های قابل مصالحه شورای حل اختلاف شهرستان فهرج در ۱۰ ماهه ی سال ۱۳۹۸ به صلح و سازش منتهی شده است.
موحدبیان کرد: در ده ماهه ی سال جاری ۶۱۳ پرونده به شوراهای حل اختلاف فهرج وارد شده است و در مقابل ۵۷۲ پرونده مختومه شده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند قضات و کارکنان اداری دادگاه عمومی شهرستان فهرج، گفت: هدف از این بازدید، عرض خدا قوت و مشاهده تلاش‌های صورت گرفته کارکنان است که خدمت به مردم را در دستگاه قضایی با توجه به شرایط سخت، سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

 ورودی پرونده ها به دادگاه نرماشیر ۱۳درصد کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی ۱۰ماهه ی سال جاری ۳هزار و ۷۶۲پرونده وارد دادگاه شهرستان نرماشیر شده است که در مقایسه با سال قبل شاهد کاهش ۱۳درصدی ورودی پرونده ها در این حوزه قضائی هستیم
یدالله موحد در حاشیه بازدید از شعب حوزه قضائی شهرستان نرماشیر در شرق استان کرمان اظهار داشت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده های قضائی در این شهرستان ۷۰روز می باشد
رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود:۷۶درصد اوراق قضائی در شهرستان نرماشیر به صورت الکترونیکی به شهروندان ابلاغ می شود .
وی عنوان کرد:۳۰۸فقره از پرونده های مسن این حوزه قضائی که مربوط به سنوات گذشته بوده است طی ماه های اخیر تعیین تکلیف شده اند .

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5561

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.