افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024

حبیب الله نیکزادی نماینده شرق استان در مجلس در طول نمایندگی خود به کدام وزیرها تذکر کتبی و شفاهی داده است؟

  • کد خبر : 2069
  • 24 دی 1396 - 17:25
حبیب الله نیکزادی نماینده شرق استان در مجلس در طول نمایندگی خود به کدام وزیرها تذکر کتبی و شفاهی داده است؟

تذکربه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با ریزگردها : ۱-تدفین خانه های شهرستان ریگان زیرشن های روان و طوفان های طاقت فرسا ۲-دولت تدبیروامید چاره اندیشی برای مهارشن های روان نماید۳-منشا طوفان ها تالاب خشک شده جازموریان میباشد ۵- ریزگردها و طوفان ها بر زیرساخت های اقتصادی منطقه تاثیر گذاشته است . تذکر […]

تذکربه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در رابطه با ریزگردها :

۱-تدفین خانه های شهرستان ریگان زیرشن های روان و طوفان های طاقت فرسا ۲-دولت تدبیروامید چاره اندیشی برای مهارشن های روان نماید۳-منشا طوفان ها تالاب خشک شده جازموریان میباشد ۵- ریزگردها و طوفان ها بر زیرساخت های اقتصادی منطقه تاثیر گذاشته است .

تذکر مجدد به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست : متاسفانه این سازمان وظیفه نظارت و کنترلی خود بر سازمان ها و وزارتخانه هایی که باید مسائل زیست محیطی را اعمال کند، انجام نمی دهد که این سازمان باید پاسخگو باشد.

تذکر به وزیر نیرو : با توجه به گرمای بی سابقه و وجود طوفان ها و شن های روان و آلایندگی ناشی از ریزگردها، مصرف برق در شرق استان کرمان افزایش یافته و متاسفانه مردم نیازمند این مناطق ، با وجود تعرفه های ناعادلانه توان پرداخت هزینه قبوض برق را ندارند، هر چند که چندماهی است این موضوع از طریق وزارتخانه پیگیری شده ، اما متاسفانه تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است. شایسته است درخصوص تعرفه برق تجدیدنظر شود.

۴-تذکر به وزیر راه و شهرسازی درخصوص بهره برداری از راه آهن بم – زاهدان: متاسفانه تاکنون برخی از ایستگاه های شرق استان کرمان احداث و یا تکمیل نشده است و مردم استان امکان استفاده از راه آهن را ندارند که لازم است اعتبار لازم برای این موضوع در اختیار شرکت راه آهن قرار گیرد.

۵ -تذکری به وزیر جهاد کشاورزی: با توجه به اینکه فصل برداشت خرما نزدیک است، اما با کمال تاسف هنوز مقدار زیادی از خرمای بی نظیر مضافتی بم در سردخانه ها موجود است که نیاز است معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با همکاری سازمان تعاون روستایی در ارتباط با فروش محصولات باقی مانده از سال گذشته اقدام کند.

۵-تذکربه دکتر بطحایی وزیر سخت کوش آموزش وپرورش: با کمال تاسف به علت سو‌‌ء مدیریت و ناتوانی در انجام امور قانونی و اداری وبی توجهی وبی عدالتی مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان ، مشکلاتی برای دانش آموزان و فرهنگیان شرق استان کرمان بوجود آمده است:

۱ -کمبود امکانات تحصیلی درچهار شهرستان
۲-کمبود شدید فضای فیزیکی مدارس‌ بصورتی که تعدادی از مدارس هنوز کانکسی و فاقد حیاط وحصارکشی بوده و همچنین عدم مقاومت در برابر گرمای شدید و سرمای فصلی و نیازمندی تعدادی از مدارس به تعمیرات اساسی .
۳-عدم توفیق لازم در تقویت بنیه علمی دانش آموزان ، که باعث شده است دانش آموزان مدارس شرق استان نتوانند با سایر دانش آموزان استان رقابت داشته باشند .
۴-استخدام افراد غیربومی وبی توجهی به نیروهای مستعد مناطق که اخیرا تعداد ۳۸ نفر برای مدارس عشایری شرق استان استخدام نموده اند که از این تعداد ۲۳ نفر غیر بومی می باشند.
۵-عدم پیگیری واخذ مجوز برای تعیین سهمیه خاص برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان برای چهار شهرستان شرقی .جالب این است که ایشان نه تنها این موضوع را پی گیری نکرده اند بلکه در قبولی دانشگاه، شرق استان کرمان را به کرمان ملحق نموده که دانش آموزان کرمانی از فرصت محرومیت مناطق شرق استان بهره مند شوند.
۶-بعد از زلزله تعداد ۲۰۰ نفر جایگزین معلمین فوت شده استخدام گردیده که حدود ۱۸۰ نفر غیر بومی بوده اند که تا کنون یا منتقل شده یا پی گیر انتقال به مناطق خودشان هستند و متاسفانه تا کنون در استخدام های جدید این سهمیه لحاظ نشده است.
۷-افزایش دانش آموزان واجب التعلیم مانده از تحصیل خصوصا دختران در اکثر مناطق.
۸-نارضایتی گسترده حق التدریس بگیران در ارتباط با استخدام آنها

روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی مهندس نیکزادی پناه

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2069

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.