افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
همزمان با هفته کرامت

تقدیر از فعالین ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در بم

  • کد خبر : 853
  • 11 مرداد 1396 - 9:29
تقدیر از فعالین ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در بم

به گزارش طلوع ارگ، همزمان با هفته کرامت در مراسمی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بم تجلیل به عمل آمد. در این مراسم که تعداد قابل توجهی از دیگر اعضای خانواده بزرگ ستاد دکتر روحانی در شرق استان و زحمتکشان این مجموعه در آن حضور نداشتند، با اهدای لوح تقدیری از اعضای […]

به گزارش طلوع ارگ، همزمان با هفته کرامت در مراسمی از فعالان ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در شهرستان بم تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم که تعداد قابل توجهی از دیگر اعضای خانواده بزرگ ستاد دکتر روحانی در شرق استان و زحمتکشان این مجموعه در آن حضور نداشتند، با اهدای لوح تقدیری از اعضای ستاد تجلیل شد.

جعفر توسلی رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این مراسم گفت: از تمامی کسانی که در راستای جلب اعتماد مردم و رقم خوردن حماسه بزرگ ۲۹ اردیبهشت گام برداشتند سپاسگزاری میکنم و آرزومندیم که تمامی ما و مسئولین منطقه در راستای برآورده شدن مطالبات مردم گام بردارند.

آقای توسلی افزود: حال وقت آن رسیده که همزمان با روی کارآمدن دولت دوازدهم و با تلاش گسترده و همت جمعی و با کنار گذاشتن منیت ها و منافع شخصی و گروهی برای خدمتگزاری به تمام مردم با هر سلیقه ای و گرایشی قدم برداشته شود.

گفتنی است مردم شهرستان بم با ۶۸ درصد آرا، بیشترین میزان درصد رای به حجت الاسلام حسن روحانی را در استان کرمان داده اند و چهار شهرستان شرقی کرمان (بم بزرگ) نیز با حدود ۱۰۰ هزار رای، بیشترین درصد رای منطقه ای را در مقایسه با شمال و جنوب استان به حسن روحانی داده اند.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=853

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.