افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در خانه ملت خواستار شد:

تغییر کاربری بناهای ارگ بم/فراهم شدن بازدید گردشگران از ارگ بم در شب

  • کد خبر : 4591
  • 23 شهریور 1398 - 18:27
تغییر کاربری بناهای ارگ بم/فراهم شدن بازدید گردشگران از ارگ بم در شب

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تغییر کاربری آثار و بناهای موجود در ارگ تاریخی بم می توان به ماندگاری بیشتر گردشگران در این منطقه کمک کرد، گفت: صنعت گردشگری می تواند اقتصاد شهرستان بم را از حالت تک محصولی خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از ایسنا، حبیب الله نیکزادی پناه در دیدار با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان به گستره فعالیت های صنعت گردشگری در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: اگر فرصت ها و ظرفیت های موجود با مدیریت و برنامه ریزی مناسب مورد بهره برداری قرار گیرد، صنعت گردشگری می تواند به عنوان یکی از محورهای توسعه در رشد و شکوفایی اقتصاد شهرستان بم نقش بسزایی ایفا کند.
نماینده مردم شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خشکسالی در چند سال گذشته، کشاورزی شهرستان بم را با چالش روبرو کرده است، افزود: صنعت گردشگری می تواند اقتصاد شهرستان بم را از حالت تک محصولی خارج کند و اقتصاد مردم این منطقه را متحول می سازد.
نیکزادی پناه با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت های ارگ تاریخی بم بهره برداری کرد، گفت: با تغییر کاربری آثار و بناهای موجود در ارگ تاریخی بم می توان به ماندگاری بیشتر گردشگران در این شهرستان کمک کرد.
وی با تاکید براینکه با همکاری سازمان میراث فرهنگی سیستم روشنایی ارگ قدیم تکمیل شده است، افزود: در حال حاضر شرایط برای بازدید گردشگران از این بنا در ساعات شب مهیا شده است.
نیکزادی پناه با بیان اینکه شهرستان بم دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است که مغفول مانده است، تصریح کرد: با راه اندازی زیرساخت های مناسب گردشگری در مجاورت جاذبه های این شهرستان، می توان از حضور گردشگران بهره بیشتری برد.
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس در کنار دولت از توسعه گردشگری استان کرمان حمایت می کند، عنوان کرد: صنعت گردشگری که محور توسعه استان کرمان است که می تواند به حل معضل بیکاری و رونق اقتصادی این استان کمک شایانی کند.
نیکزادی پناه خاطرنشان کرد: مدیران ارشد استانی رویکرد مثبتی در خصوص توسعه صنعت گردشگری استان کرمان دارند که با همبستگی، تعامل و تجمیع برنامه های مد نظر دستگاه های مرتبط می توان از توسعه صنعت گردشگری در حل مشکلات اقتصادی استفاده بهینه کرد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4591

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.