افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
فرماندار بم در جلسه کارگروه عمران شهری شهرستان بم تاکید کرد:

تعیین تکلیف سریع میدان ولایت و جاده فرودگاه

  • کد خبر : 4684
  • 11 آبان 1398 - 19:58
تعیین تکلیف سریع میدان ولایت و جاده فرودگاه

به گزارش طلوع ارگ، جلسه کارگروه عمران شهری فرمانداری بم ظهر امروز یکشنبه دوازدهم آبان با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، رضا اعتماد معاون عمرانی فرمانداری، سمانه سام نژاد رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بم و معاونین شهرداری های بم و بروات و ادارات بم در فرمانداری بم با موضوع رفع موانع […]

به گزارش طلوع ارگ، جلسه کارگروه عمران شهری فرمانداری بم ظهر امروز یکشنبه دوازدهم آبان با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، رضا اعتماد معاون عمرانی فرمانداری، سمانه سام نژاد رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بم و معاونین شهرداری های بم و بروات و ادارات بم در فرمانداری بم با موضوع رفع موانع و چالش های پروه های عمرانی شهرهای بم و بروات برگزار شد.
گفتنی است در این جلسه هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن معرفی آقای اعتماد معاون جدید عمرانی فرمانداری که پس از هشت سال این معاونت در فرمانداری بم احیا شده است، از دستگاه ها و ادارات مربوطه خواست نهایت همکاری و برنامه ریزی‌ را با ایشان انجام دهند.

با دستور فرماندار بم روند تسریع در پروژه آسفالت جاده فرودگاه که توسط شهرداری‌های بم و بروات در حال انجام است و قرار شد این پروژه هرچه سریعتر به اتمام رسد. همچنین در این جلسه آخرین وضعیت میدان ولایت (تقاطع غیر هم سطح ورودی شهر) از سوی معاون عمرانی شهرداری بم بیان شد که قرار است با تعهد تامین اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به پیمانکار، پروژه تقاطع غیر هم سطح تا هفته دولت سال ۹۹ به بهره برداری برسد.
همچنین سمانه سام نژاد رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر بم در خصوص ساماندهی آب های سطحی در شهر بم درخواست تشکیل جلسه با حضور معاونت عمران شهری و شهرداری بم شد. در این جلسه همچنین در مورد آخرین وضعیت طرح تفصیلی شهر بم، بودجه عمرانی سال ۹۹ و صنوف مزاحم و چگونگی تسریح در روند پروژه ها بحث و تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4684

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.