افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
توضیح آموزش و پرورش استان کرمان از ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

تایید ابتلای سه نفر از معلمان منوجان

  • کد خبر : 6878
  • 27 شهریور 1399 - 19:38
تایید ابتلای سه نفر از معلمان منوجان

در پی درج خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر مثبت شدن تست کرونای معلمان یک مدرسه در منوجان به ویروس کرونا، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و استان کرمان با تایید ابتلای سه نفر از معلمان دبستان ام ابیها منوجان به ویروس کرونا گفت: سه معلمی که تست کرونا ی آنها مثبت اعلام شده نسبت فامیلی دارند و از یک خانواده هستند و هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای این معلمان به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مهران باهری در تشریح این خبر گفت: به محض اعلام علائم اولیه کرونا ویروس توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس های درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شده و دانش آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است اظهارکرد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق ۴ روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور هیچ اجباری مبنی بر حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

باهری گفت: هر سه هفته یکبار از مراکز بهداشت در شهرستان ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا و دانش آموزان در صورتی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6878

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.