افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 17 April , 2024

بم محور گردشگری جنوب شرق کشور

  • کد خبر : 3682
  • 24 بهمن 1397 - 9:25
بم محور گردشگری جنوب شرق کشور

شهرستان بم با دارا بودن چهار اثر ثبت میراث جهانی با شعار «محور گردشگری جنوب شرق کشور» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبر طلوع ارگ به نقل از فارس، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «گردشگری و صنایع وابسته» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده و شهرستان‌های بم و رفسنجان به عنوان نمایندگان استان کرمان با توجه به دارا بودن ظرفیت‌های ویژه گردشگری در این نمایشگاه حضور دارند.

غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از سیاست‌های استان کرمان، بحث توسعه صنعت گردشگری است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه استان کرمان در حوزه صنعت گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد، اکنون فصل مناسبی است که با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی به معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این خطه بپردازد.

فرخی از فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری در استان خبر داد و گفت: جذب گردشگر داخلی و خارجی از اهداف اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در سال آینده است.

بم محوریت گردشگری جنوب شرق کشور

هادی شهسوارپور فرماندار بم نیز به ثبت چهار اثر تاریخی این شهرستان به عنوان میراث جهانی اشاره داشت و گفت: بم با شعار «محوریت گردشگری جنوب شرق کشور» در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری حضور یافته است.

وی هدف از حضور در این نمایشگاه را ترغیب گردشگران و سرمایه‌گذاران برای سفر به استان کرمان عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان در بسته‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

رامین ولندیاری نائب رئیس شواری شهر بم نیز اظهار داشت: غرفه استان کرمان در فضایی به وسعت ۸۴ متر مربع در سالن ۴۴ خلیج فارس با طراحی ارگ قدیم بم پذیرای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران خواهد بود.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی «گردشگری و صنایع وابسته» از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه از ساعات ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3682

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.