افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

بم فاتح مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان کرمان

  • کد خبر : 4674
  • 10 آبان 1398 - 18:12
بم فاتح مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان کرمان

سیدحمید ترابی موسوی، دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان گفت: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان کرمان و اهدا اولین بازوبند پهلوانی در رده سنی بزرگسالان با حضور حدود ۶۰ شرکت کننده از شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، بم، زرند و سیرجان در محل خانه کشتی کرمان واقع در بلوار بعثت برگزار شد. او به نتایج […]

سیدحمید ترابی موسوی، دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان گفت: مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی استان کرمان و اهدا اولین بازوبند پهلوانی در رده سنی بزرگسالان با حضور حدود ۶۰ شرکت کننده از شهرستان‌های کرمان، رفسنجان، بم، زرند و سیرجان در محل خانه کشتی کرمان واقع در بلوار بعثت برگزار شد.
او به نتایج بخش انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم محمد جواد سرحدی از بم، وزن ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم جواد خلیل زاده از رفسنجان، وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم وحید مریمی نسب از رفسنجان، وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم مهرداد معقول از بم و در وزن ۹۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم آرمین پورغفاری از کرمان عناوین نخست مسابقات را از آن خود کردند.
ترابی موسوی تصریح کرد: همچنین نخستین بازوبند پهلوانی استان کرمان نیز به مدت یک سال بازوبند با حضور پدر شهید سعید سلمان میرزایی به آرمین پورغفاری از کرمان اهدا شد.
او بیان داشت: در مجموع تیمی نیز بم با ۱۱۵ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد، کرمان با ۸۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و رفسنجان با ۸۰ امتیاز سوم شد.

نتایج کامل این رقابت‌ها به شرح زیر است:

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4674

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.