افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس:

بم را باید به سمت کار و اشتغال سوق دهیم

  • کد خبر : 1944
  • 10 دی 1396 - 11:01
بم را باید به سمت کار و اشتغال سوق دهیم

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر بم ساخته شده اما امروز برای خروج مردم از حال و هوای زلزله باید آن‌ها را به سمت کار و اشتغال سوق دهیم.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در دیدار جمعی از یادگاران دفاع مقدس با نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس و فرماندار بم اظهار داشت: ۹ دی‌ ماه روزی است که مردم هوشیار و بیدار ایران اسلامی برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب، ولایت و خون شهدا وارد صحنه شدند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز این آسایش و آرامش را مدیون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، افزود: امروز مردم با حضور در مراسم گرامیداشت ۹ دی نشان دادند که با نظام مشکلی ندارند و توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

وی با بیان اینکه بم دارای نیروی انسانی فوق‌العاده بوده که بالاترین ضریب هوشی در جنوب‌شرق را دارا هستند، گفت: بم جزء محدود مناطق کشور است که ثروت‌های زیاد خدادی در بخش‌های آب، صنعت، معدن و انرژی دارد.

این مقام مسؤول افزود: ما منطقه وسیع و مناسبی از جهت فعالیت‌های کشاورزی، دامداری و سایر فعالیت‌های اقتصادی داریم که می‌تواند موجب ایجاد شغل شود و می‌طلبد همه با‌ همکاری از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نیکزادی‌پناه خاطرنشان کرد: دولت‌های ما تلاش کردند و شهر را ساختند و امروز برای خروج مردم از حال و هوای زلزله باید آن‌ها را به سمت کار و اشتغال سوق دهیم.

وی با تقدیر از حضور وزرای بهداشت و نیرو در شرق استان، خواستار حضور فرمانداران شرق در پایتخت برای پیگیری مشکلات منطقه شد و گفت: وجود ۱۳ مدرسه کانکسی در بم باعث تاسف است که من پیگیر بازسازی آن‌ها هستم.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین است، عنوان کرد: بنده اعتقاد زیادی به تغییر مدیران ندارم اما باید در راستای تحرک و توسعه منطقه، نفس تازه‌ای در روح مدیران و جامعه بدمیم.

نیکزادی‌پناه خواستار ایجاد سایت پرورش ماهی در اراضی پایین دست سد نساء شد و گفت: آب استفاده شده در استخرهای ‌پرورش ماهی می‌تواند در باغات خرما نیز استفاده شود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی افزود: ان‌شاءالله در دو سال آینده ما در زمینه تخت‌های بیمارستانی در شرق استان مشکلی نخواهیم داشت.

وی از تجهیز بیمارستان شرق کشور خبر داد و گفت: با قول مساعد وزیر بهداشت حدود ۸۰۰ نفر از بیماران صعب‌العلاج شرق توسط خیران اصفهانی درمان می‌شوند و در سفر وزیر بهداشت یک دستگاه آنژیوگرافی، ۱۵ دستگاه آمبولانس و اورژانس هوایی به منطقه اهدا شد.

نبکزادی‌پناه با بیان اینکه  ما پیگیر تکمیل جاده ترانزیتی ریگان – جاسک هستیم تا زمینه فعالیت‌های اقتصادی فراهم شود، اظهار داشت: باند دوم جاده دارزین – دهبکری با  ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به‌زودی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه ما در پی این موضوع هستیم که منطقه روداب به شهرستان تبدیل شود، گفت: البته در دهستان روداب غربی زیرساخت‌ها آماده نیست./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.