افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

برگزاری مراسم عزاداری در محرم و صفر/ برگزاری کنکور سراسری/برگزاری دعای عرفه/برطرف شدن کمبود ماسک/جمع آوری معتادین متجاهر

  • کد خبر : 6350
  • 04 مرداد 1399 - 18:35
برگزاری مراسم عزاداری در محرم و صفر/ برگزاری کنکور سراسری/برگزاری دعای عرفه/برطرف شدن کمبود ماسک/جمع آوری معتادین متجاهر

به گزارش طلوع ارگ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه مدیریت مبارزه با کرونا بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های استان کرمان با بیان اینکه:صبح امروز وضعیت استان‌های مختلف در جلسه ویدوکنفرانس با رئیس جمهور مطرح شد اظهار داشت: بعضی از استانها پیک کرونا را پشت سر گذاشته و بعضی در حالت […]

به گزارش طلوع ارگ، محمدجواد فدائی استاندار کرمان ظهر امروز در جلسه مدیریت مبارزه با کرونا بصورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان های استان کرمان با بیان اینکه:صبح امروز وضعیت استان‌های مختلف در جلسه ویدوکنفرانس با رئیس جمهور مطرح شد اظهار داشت: بعضی از استانها پیک کرونا را پشت سر گذاشته و بعضی در حالت ثبات هستند و البته بعضی استان‌ها پیک کرونا را شروع کرده‌اند.
وی با بیان اینکه در مجموع تعدادی از شهرستان‌های ما در وضعیت قرمز و تعدادی هم در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند گفت: شهرستان سفیدی در استان کرمان نداریم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته وضعیت ثابتی را در استان کرمان داشتیم افزود: امیدواریم بتوانیم با اقداماتی که در استان آغاز شده بتوانیم شاهد سیر نزولی و کاهش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها ناشی از کرونا در استان کرمان باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه مهمترین مسئله نظارت بر رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی است که با تخلفات با قاطعیت برخورد می‌شود افزود: مراسم عزاداری محرم و صفر بحث شد و اصل بر این است که هم عزاداری باشد و هم به سلامت عزاداران و مردم توجه شود.

وی با بیان اینکه در مورد عزاداری محرم و صفر دستورالعمل‌هایی کشور تهیه کرده که در استان کرمان هم اجرا می‌شود گفت: نزورات به صورت خام باشد و اگر پخته بود به صورت بسته‌بندی باشد که ویروس از این راه منتقل نشود.

فدائی با بیان اینکه کنکور هم در زمان تعیین شده برگزار می‌شود اما احتمالا مدت زمان روزهای برگزاری افزایش پیدا می‌کند افزود: قرار بود با هر نوع تجمع که ضوابط بهداشتی در آن رعایت نشود برخورد شود که تجمع دست فروشان و جمعه بازارها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دعای عرفه اگر در فضای باز و با رعایت فاصله گذاری و ماسک باشد مشکلی نخواهد داشت گفت: دعای عرفه با رعایت فاصله و استفاده از ماسک در فضای باز در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ادارات صنعت، معدن و تجارت استان موظف به تامین پارچه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی ماسک در استان هستند افزود: کمبود ماسک استان کرمان باید هر چه سریع‌تر برطرف شود و مصوبه جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان کرمان باید اجرایی شود و عدم اجرای آن قابل قبول نیست.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6350

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.