افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی مراسم سالگرد زلزله بم

  • کد خبر : 4792
  • 02 آذر 1398 - 9:54
برگزاری جلسه برنامه‌ریزی مراسم سالگرد زلزله بم

صبح دیروز دوم آذر نود و هشت دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مجموعه مراسم شانزدهمین سالگرد زلزله و یاد و خاطره جانباختگان زلزله ۵ دی ۱۳۸۲ بم در محل فرمانداری بم و به ریاست هادی شهسوارپور فرماندار بم برگزار شد.

به گزارش طلوع ارگ؛ در این جلسه که محمد بنی‌اسدی رییس و تعدادی از اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولین ادارات بم در آن حضور داشتند هادی شهسوارپور فرماندار بم گفت: باید کارگروهی تشکیل شود و برنامه هایی که گفته شد انجام شود. در این کارگروه برنامه های پیشنهادی چکش کاری شود تا بتوانبم از دعوت ها و مهمانانی که حضور پیدا می‌کنند همچون سال گذشته نهایت بهره را برای آینده بم ببریم و از ظرفیت ویژه این روز استفاده کنیم. ما روز پنجم دی ماه باید برنامه ریزی کنیم یکی از مسئولین کشوری حضور پیدا کنند. وی ادامه داد: بعضی از برنامه ها مربوط به حوزه شهرستان هست که باید توسط ادارات مربوطه پیگیری شوند.
بعضی از برنامه ها تلفیقی است و چند ادامه باید با هم همکاری داشته باشند. در همین راستا از همه مدیران شهرستان می‌خواهم که در این خصوص نهایت تعامل و همکاری را با هم داشته باشند تا از این فرصت ویژه و ظرفیتی که در این ایام ایجاد می‌شود نهایت استفاده را بکنیم.
فرماندار بم افزود: در حال تهیه برنامه ای هستیم که وزیران مرتبط در حوزه پنجم دی ماه از جمله وزیر جهاد کشاورزی وزیر میراث فرهنگی، وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان بهزیستی دعوت نماییم و از حضورشان استفاده نماییم.

محمد بنی اسدی رییس شورای شهر بم نیز در این جلسه گفت: اگر فرماندار محترم صلاح بداند خیلی از پیگیری های مراسم را ادارات مرتبط انجام دهند. همچنین عصر امروز جلسه امروز شورای شهر مختص برنامه ریزی مراسم پنجم دی ماه خواهد بود همچنین در جلسه امروز درمورد نام گذاری میدان ملل در میدان نزدیک ارگ بم و پیگیری های مجدد برای برای پارک ملل و دوستی انجام خواهیم داد. همچنین پیشنهاد میکنم نمایشگاه هایی برگذار کنیم که در روحیه افراد تاثیر مثبت بگذاریم و یک پکیج گردشگری برای معرفی و ماندگاری بم در حال مطالعه و تحقیق هستیم تا به محض آماده شدن در اختیار گردشگران قرار دهیم.

اعظم جوشایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بم نیز گفت: ما آمادگی لازم را داریم در جهت معرفی زیبایی های بم داریم و می‌توانیم به عکاسان و مردم فراخوان بدهیم و پس از داوری عکس ها، نمایشگاه عکس برگزار کنیم،همچنین فراخوان کتاب بم را نیز شروع میکنیم.

یوسف سجادی نماینده اتاق بازرگانی دفتر بم و رییس هیات اتومبیلرانی نیز گفت:پیشنهاد می‌کنم روسای آژانس های گردشگری را دعوت نماییم کسانی که در حوزه گردشگری برای بم تاثیر گذار خواهند بود همچنین رالی کویرنوردی سه روزه نیز میتوانیم برگزار کنیم و با پیشنهاد فرماندار بم از افراد مشهور کشوری تور لیدرهای قدرتمند دعوت کنیم و در جهت معرفی ظرفیتهای گردشگری بم تلاش کنیم.

 

گزارش: طلوع ارگ – محمدحسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4792

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.