افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان:

برای استانی شدن انتخابات باید به سمت حزبی شدن برویم

  • کد خبر : 3636
  • 13 بهمن 1397 - 23:14
برای استانی شدن انتخابات باید به سمت حزبی شدن برویم

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، حبیب‌الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح استانی شدن انتخابات مجلس، گفت: استانی شدن انتخابات مجلس بسیار خوب است و احزاب نقش خود را در این نوع انتخابات نشان می‌‌دهند و با این نوع انتخابات وجهه علمی مجلس […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، حبیب‌الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از طرح استانی شدن انتخابات مجلس، گفت: استانی شدن انتخابات مجلس بسیار خوب است و احزاب نقش خود را در این نوع انتخابات نشان می‌‌دهند و با این نوع انتخابات وجهه علمی مجلس قطعا بالاتر خواهد رفت.

وی افزود: در این نوع انتخابات چهره‌های ملی بیشتر به مجلس روی خواهند آورد و نتیجه آن هم این خواهد شد که نتایج بهتری را در مجلس در امر قانون‌گذاری و نظارت شاهد خواهیم بود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظاراتی که امروز مردم از نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه‌ دارند با استانی شدن انتخابات مجلس کمتر خواهد شد و نمایندگان به وظیفه اصلی خودشان بیشتر خواهند رسید و بیشتر می‌توانند تلاش کنند که هم قوانین بهتری را به تصویب برسانند و هم نظارت بهتری را داشته باشند.

نیکزادی پناه در پاسخ به سوالی در رابطه با فراهم نبودن زیرساخت‌های حزبی استانی شدن انتخابات و چگونگی کار برای فراهم آوردن این زیرساخت‌ها خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم و به سمت و سوی حزبی شدن برویم تا به کی می‌خواهد کار اینگونه پیش رود و ما احزابمان را فعال نکنیم.

وی افزود: ما امروز حزب نداریم و فقط چند نفر دور هم جمع شده‌اند و شده‌اند حزب نه طرفدارشان مشخص است و نه بیرق این افراد مشخص است و ما باید به سمت حزبی شدن برویم و هر چه زودتر به این سمت برویم به نفع‌مان است.

نماینده بم در مجلس در پایان گفت: مردم باید احزاب را تشکیل دهند و باید مردم این را باور کنند که باید به سمت تشکل‌های حزبی بروند و با این روش تکلیف هم روشن می‌شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.