افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
فرمانده تیپ شهید حسین مرادی در بم از لشکر حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد:

برای ادامه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی همه‌ی ما پای کار هستیم تا بخشی از آن را به عهده بگیریم

  • کد خبر : 7626
  • 03 دی 1399 - 18:57
برای ادامه راه و مکتب حاج قاسم سلیمانی همه‌ی ما پای کار هستیم تا بخشی از آن را به عهده بگیریم

مراسم افتتاحیه تیپ شهید حسین مرادی از لشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه ۳ دی در محل تیپ یکم سیدالشهدا بم با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هادی شهسوارپور فرماندار بم، امامان جمعه شهرستانهای شرق استان و دیگر مسئولین برگزار شد. سرهنگ حسین مهنا فرمانده تیپ شهید حسین مرادی در […]

مراسم افتتاحیه تیپ شهید حسین مرادی از لشکر سپهبد حاج قاسم سلیمانی ظهر امروز چهارشنبه ۳ دی در محل تیپ یکم سیدالشهدا بم با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، هادی شهسوارپور فرماندار بم، امامان جمعه شهرستانهای شرق استان و دیگر مسئولین برگزار شد.

سرهنگ حسین مهنا فرمانده تیپ شهید حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار طلوع بم گفت: دوستان و عزیزانِ ما در سپاه بعد از بازنشستگی در این یگان عضو می‌شوند و ماموریت‌های یگان هم در حدود خودش مشخص می باشد و در آینده کارهای بسیار ارزشمندی را مدنظر داریم تا انجام دهیم.

وی افزود: افرادی که در این سازمان قرار می‌گیرند برادران جبهه و جنگ هستند کسانی هستند که با سردار شهید سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس در ماموریت امنیتی شرق کشور جانفشانی های زیادی انجام دادند و برای ادامه ی  راه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب حاج قاسم سلیمانی همه ی  ما پای کار هستیم تا بخشی از این مکتب را به عهده بگیریم تا این عزیزان بعد از دوران بازنشستگی هم نقش آفرین باشند. ماموریت های ما مشخص است و در آینده در هفته نامه طلوع بم به آن خواهیم پرداخت.

سرهنگ حسین مهنا ادامه داد: از امروز کار ما شروع می‌شود و سازماندهی برادران در گردان ها، واحدها و هیئت‌های اندیشه ورزی که برگزار می‌شود و مطالعات سیاسی، سوق الجیشی و استراتژیکی منطقه‌ای خود را انجام می‌دهند و اکثراً کارشناسانِ خبره ی نظامی هستند و برای خود طرح و برنامه و هماهنگی ها را انجام می‌دهند امیدواریم توفیق پیدا کنیم تا در یگان که می تواند پشتوانه خوبی برای مردم شرق استان باشد نقش آفرین باشیم و در سالروز زلزله ۵ دی ماه تیپ تشکیل شود.

مهنا اظهار کرد: یگان‌های نظامی از شکل و تناسب مختص به خود برخوردارند و از گردان های پیاده، واحدهای ستادی و واحدهای خدماتی شکل می‌گیرند و در ادامه در بحث خدمات رسانی هم فعال خواهیم شد تا اگر با حادثه غیرمترقبه (سیل، زلزله) مواجه شدیم این عزیزان بلافاصله آمادگی خدمات‌رسانی دارند تا به مردم کمک کنند همانگونه که در استان گلستان خدمات برادرانِ سپاه زیاد و گسترده بود امیدواریم ما هم بتوانیم در این گونه موارد که امیدواریم هیچ وقت پیش نیاید بتوانیم با سرعت عمل خود را برسانیم و با توجه به تجارب امدادرسانی بتوانیم برای خدمات امدادی و خدماتی هم نقش‌آفرین باشیم.

گزارش: سعید افروغ

عکس: محمد حسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7626

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.