افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
ضیاالدینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم

باند سرقت مسلحانه طلاجات در شرق استان کرمان متلاشی شد

  • کد خبر : 4623
  • 12 مهر 1398 - 12:35
باند سرقت مسلحانه طلاجات در شرق استان کرمان متلاشی شد

به گزارش طلوع ارگ به نقل از میزان، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم اظهار داشت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر انجام سریالی سرقت‌های مسلحانه در برخی شهرستان‌های شرقی استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت. وی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی توسط کارگاهان پلیس […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از میزان، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم اظهار داشت: پس از کسب گزارش‌هایی مبنی بر انجام سریالی سرقت‌های مسلحانه در برخی شهرستان‌های شرقی استان کرمان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی توسط کارگاهان پلیس آگاهی، اعضای این باند مورد شناسایی قرار گرفتند و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری سارقان صادر شد.
ضیاالدینی عنوان کرد: در یک عملیات ضربتی و به صورت همزمان محل اختفای سارقان در چندین نقطه مختلف مورد ضربه قرار گرفت و ۹ نفر از اعضای این باند سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شدند.
دادستان بم هشدار داد: با توجه به ترس و ارعاب ایجاد شده در بین مردم رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت خواهد بود و اشد مجازات در انتظار این افراد شرور خواهد بود.
وی در تشریح شیوه کار این باند توضیح داد: اعضای این باند شبانه و به صورت مسلحانه به برخی منازل سطح شهر ورود و با ایجاد ترس و ارعاب به سرقت طلا و جواهرات اقدام می‌کردند.
دادستان بم ارزش ریالی طلاجات کشف شده از این باند سرقت را میلیارد‌ها ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو به همراه مقادیر سلاح و تجهیزات نظامی از قبیل کلت کمری، اسلحه کلاشینکف، دستگاه شوکر، بیسیم و مقادیری فشنگ کشف و ضبط شده است.

وی خطاب به مخلین نظم وامنیت جامعه هشدار داد: همانگونه که ۱۰۰ درصد سرقت‌های مسلحانه در شهرستان بم طی یکسال گذشته کشف و متهمان آن دستگیر شده اند، هشدار می‌دهیم برخورد دستگاه قضایی در جرائم امنیتی، سخت و قاطعانه خواهد بود.
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4623

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.