افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
معاون وزیر بهداشت عنوان کرد:

انتقال ساخت بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم از وزارت مسکن به وزارت بهداشت

  • کد خبر : 2629
  • 12 خرداد 1397 - 19:18
انتقال ساخت بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم از وزارت مسکن به وزارت بهداشت

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دنبال این هستیم برای سرعت بیشتر کار ساخت بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم از وزارت مسکن به وزارت بهداشت منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، ابراهیم گلمکانی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم اظهار داشت: گرچه انتقاداتی به برجام شده و می‌شود اما برجام یک توفیق بزرگ بود و هست که بزرگترین دستاورد آن اثبات خوی استکباری آمریکاست.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در برجام پنج قدرت بزرگ دنیا در برابر ایران نشستند و مذاکره کردند اما دشمن پس از ماه‌ها عهدشکنی کرد، امروز حفظ عزت و اقتدار کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ایران در صورت انجام شروط رهبری در برجام خواهد ماند.

گلمکانی با اشاره به اینکه امروز اروپا و جهان آمریکا را به خوبی شناختند، ابراز داشت: دومین اقدام مهم دولت در بخش اجرای طرح تحول سلامت است که ما در گذشته مشکلاتی زیادی داشتیم اما این طرح بخش عظیمی از مشکلات ما را از بین برد.

وی با بیان اینکه انسان سالم محور توسعه است، افزود: امروز در راستای طرح تحول سلامت ما شاهد اجرای پروژه‌های عظیم بهداشتی در نقاط مختلف کشور هستیم.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: انقلاب ما در دوران مختلف مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشته و ما باید القاء مثبت در جامعه ایجاد کنیم که تک تک مردم به ویژه نخبگان، دانشمندان و علما در این زمینه وظیفه داریم و مسوول هستیم.

گلمکانی خاطرنشان کرد: در بحث بیمارستان‌ ۲۲۰ تختخوابی بم دنبال این هستیم تا ساخت این بیمارستان از وزارت مسکن به وزارت بهداشت منتقل شود تا کار با سرعت بیشتری انجام شود.

علی رشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار داشت: کار دانشگاه علوم پزشکی هم در بعد وسعت و هم‌ در بعد جمعیت بسیار زیاد است که این مسئله موجب بروز مشکلاتی می‌شود و کار ما را سخت می‌کند.

وی افزود: در کلان منطقه ۸ کشور شامل کرمان و سیستان و بلوچستان سرانه تخت حدود یک درصد به ازای هر یک‌هزار نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در طرح تحول سلامت افزایش کیفیت خدمات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خواسته من از مسوولان شهرستان‌های شرق استان این است که ما را در حوزه سلامت یاری کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2629

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.