افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان کرمان مطرح کرد:

انتقاد از معطلی یک پهنه معدنی غنی در بم پس از ۷ سال توسط سرمایه‌گذار

  • کد خبر : 3115
  • 13 آبان 1397 - 12:25
انتقاد از معطلی یک پهنه معدنی غنی در بم پس از ۷ سال توسط سرمایه‌گذار

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معطل ماندن فعالیت در پهنه معدنی زفتک از سال ۸۹ گفت: یک شرکت چه‌قدر می‌تواند مردم و کشور را معطل کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع ارگ به نقل از فارس، حبیب‌الله نیکزادی در شورای عالی معادن استان با اشاره به معطل ماندن فعالیت در پهنه معدنی زفتک از سال ۸۹ اظهار داشت: یک شرکت چه‌قدر می‌تواند مردم و کشور را معطل کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی از وجود رانت‌ها و ارتباطات در این زمینه گلایه کرد و گفت: از سال ۸۹ تا الان روی یک پهنه معدنی فوق‌العاده غنی شده، اسم گذاشته شده، اما معطل باقی مانده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

نیکزادی‌پناه خواستار ورود دادگستری و سازمان بازرسی به این مسئله شد و عنوان کرد: برخی از مردم این منطقه به دلیل امرار معاش و تامین معیشت روزانه خود به سمت جرم رفته‌اند، اما یک شرکت می‌خواهد بعد از اتمام کار در جای دیگر به این مکان بیاید.

به دلیل سیاست‌های غلط کشور دچار مشکل شده است

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از ریاست جلسه این است که این بدعت‌ها را بشکنید و مشکل مردم و ممکلت را حل کنید، به دلیل سیاست‌های غلطی که از قبل بوده و اکنون هم هست، کشور دچار مشکل شده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار نیست موضوعی را علامت‌گذاری و انتخاب کنیم و امکان کار را برای دیگران ساقط کنیم، چقدر می‌توان یک پروانه را معطل نگه داشت و چرا مجوز و پروانه آنها را باطل نمی‌کنید.

وی خواستار تعیین بازه زمانی برای تعیین تکلیف شرکت معدنی حاضر در پهنه معدنی زفتک شد و ابراز داشت: سرمایه‌گذار برای ورود در این منطقه زیاد است که قدرت اجرای کار را دارد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس با اشاره به محرومیت در منطقه خود گفت: اکثر زندانیان ما جوان و تحصیل‌کرده هستند که بالای ۵۰ درصد آنها به دلیل امرار معاش و تامین معیشت زندگی مرتکب جرم شده‌اند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=3115

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.