افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:

امتحانات پایۀ دوازدهم دانش‌آموزان جامانده از سال پیش حضوری است

  • کد خبر : 7579
  • 27 آذر 1399 - 11:12
امتحانات پایۀ دوازدهم دانش‌آموزان جامانده از سال پیش حضوری است

رئیس اداره اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره‌ی برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی‌ماه توضیح داد و گفت که این امتحانات مربوط به دانش‌آموزان کلاس دوازدهم جامانده از سال گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات پایان سال نشدند. مهران باهری با اشاره به برنامه‌ی اعلام شده از […]

رئیس اداره اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان درباره‌ی برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم در دی‌ماه توضیح داد و گفت که این امتحانات مربوط به دانش‌آموزان کلاس دوازدهم جامانده از سال گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات پایان سال نشدند.

مهران باهری با اشاره به برنامه‌ی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش درخصوص نحوه‌ی برگزاری امتحانات نوبت اول مدارس و مقاطع مختلف، گفت: «امتحان دروس فارسی (خواندن و نوشتن) و ریاضی دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی حضوری برگزار می‌شود».

وی ادامه داد: «ارزشیابی سایر دروس و پایه‌های تحصیلی دوره‌ی ابتدایی بر مبنای ارزشیابی کیفی توصیفی خواهد بود».

باهری درباره‌ی نحوه‌ی برگزاری امتحانات دوره‌ی متوسطه نیز اظهار کرد: «ارزشیابی پیشرفت تحصیلی – تربیتی نوبت اول متوسطه اول، متوسطه دوم شاخه نظری، دروس عمومی، شایستگی‌های غیر فنی و پایه فنی شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود».

وی در خصوص امتحانات نهایی دی‌ماه دانش‌آموزان پایه دوازدهم توضیح داد: «امتحانات نهایی دی‌ماه دانش‌آموزان پایه دوازدهم دوره‌ی دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری پیش دانشگاهی، رشته هنر، شاخه فنی و حرفه‌ای نیم سالی- واحدی (بزرگسالان آموزش از راه دور – داوطلبان آزاد) از روز پانزدهم دی ماه تا هشتم بهمن‌ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود».

رئیس اداره اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: «امتحانات نهایی پایه دوازدهم مربوط به دانش‌آموزان جامانده از سال تحصیلی گذشته است که موفق به شرکت در امتحانات نشدند»./فردای کرمان

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.